Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

I maj...

Mitt första och hittills enda utslag har datum 15-06-22. Fick brev från KF att betala omg. vilket jag ej gjort. Har inte hört nåt mer, hur lång tid brukar det ta? Jag ska väl få ett inbet.kort med skuld att betala?
Sen är jag förvånad att alla är så "söliga".. Sista gången jag betalade avbetalningsplanerna och lånen var i slutet av april. Hittills är det bara Svea *2 och Avida som skickat vidare.Trodde alla var snabba , VKC o co..? Får påminnelser från Gothia, Big Bank, Collector med nya sista datum att betala det som förföll i maj, alt. betala ikapp. varför skickar dom inte vidare..?? Hittills har jag bara en anmärkning på 5600:- drygt och ännu inget skuldsaldo.. Jag vill bara ha allt pappersarbete avklarat, men det drar ut på tiden som ser ut.. Jag lär ju klara julilönen utan utmätning, tror ni jag även klarar augustilönen..?

Jag skulle ge dig en hyfsad chans att klara augustilönen, kanske till och med september, det beror som jag tidigare nämnt på lite var du bor och hur mycket det verkställgihetsteam du hanteras av har att göra, vissa team får borgenärerna ringa o påminna om att dom ska köra igång med åtgärder, dom ligger så hopplöst efter

Okej, jag hoppas jag kan få behålla augustilönen med, vore kalas att kunna spara några tusenlappar till oförutsedda utgifter som man vet säkerhet kommer att dimpa in. Bor i Sthlm.

Kämpa på Loppan. Hoppas du landar snart så du kan gå vidare. Du är inte ensam...

Okej, jag hoppas jag kan få behålla augustilönen med, vore kalas att kunna spara några tusenlappar till oförutsedda utgifter som man vet säkerhet kommer att dimpa in. Bor i Sthlm.

Sthlm har ett av dom team som ligger riktigt dåligt till faktiskt

Lycka till loppan vet hur de känns

Tack Solen, kämpa på du med, och ni alla andra som har det tufft!

Loppan hoppas att du ändå kan njuta av sommar och semester och att du får behålla augustilönen också.

Loppan hoppas att du ändå kan njuta av sommar och semester och att du får behålla augustilönen också.
Tack snälla du <3. Ja, jag ska försöka njuta, men det känns klart bättre nu, när jag hunnit smälta. Och det är fortfarande SÅ skönt att bara behöva göra räkningarna en gång/månad,.. slippa ångesten var och varann kväll för att pyssla ihop allt. Jag sover faktiskt hela nätter nu, det var längesedan :) Ha en fin sommar du med :)

Loppan jag hoppas du fick behålla augustilönen och hart haft en skön om något regnig sommar här i Stockholm med omnejd. Har du landat något nu i detta och kan du sova om nätterna? Nu har det ju gått en månad sen du skrev här i tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp