Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur stor chans har jag? Ska få hjälp med ett lån

Där är jag faktiskt fullständigt enig.
Och om det inte bara glider ifrån ämnet lite så är dyker det alltid upp någon som trådbombar så av-ämnet att man häpnar. Typ ämne "Min bil utmättes" och på sidan 8 där kommer det antingen "Jag skulle behöva lån på 350k, går det bra tror ni?" eller någon som efterlyser recept på riktigt bra kalops.

Tråkigt att du inte får rätt sida på ekonomin så mkt som du kämpar.
6500 kr skuld hos Kf är inte mkt. Kan du inte fokusera på att betala bort den skulden först. Samt sanera hela din ekonomi och pröva nya lösningar som inte innefattar nya lån med hög ränta som du antagligen får om du lånar av Svea?
Vad är de 115 000 kr tänkta att användas till?
Du kanske kan istället göra på ngt annat sätt och ta det i små steg?

Eller som andra redan skrivit och som kanske är bäst för dig, din bekant får ta lånet i sitt namn?

Har så mkt små krediter osv o jobbar inte heltid och har en hyra på tio tusen så ja får ingen rätsida alla på detta o nyligen separerad så allt är kaos o ekonomin gick lös oerhört mkt nu....finns inge billigare hyra heller då dom ja hur av är dom enda hyresvärdar som godtar betalnings anmärkningar:( o denna lya va den som fanns ledig...behövde boende ete mig o barnen snabbt. Så ja nu försöker ja bara lösa allt o känner sån stress.....

Du hade väl redan fått hjälp en gång? Sätt nu inte nån annan i skiten. Får du hjälp en gång till nu hoppas jag vi slipper trådar om nya skulder.
Jag hamnade där igen tyvärr nu är detta sista chansen :(

Tack för din feedback.
Det var ingen åsikt, jag berättar hur det varit senaste åren och årshjulet rullar väl på
Jag har fått hjälp en gång tidigare när ja satt i skiten ja...har betalat tillbaka allt o gjort rätt för mig. Nu hamna ja där igen tyvärr men va annorlunda denna gång ingen ursäkt men ändå,nu finns de ingen mer chans o jag ska göra rätt för mig o se till o aldrig mer hamna där igen:(

Har så mkt små krediter osv o jobbar inte heltid och har en hyra på tio tusen så ja får ingen rätsida alla på detta o nyligen separerad så allt är kaos o ekonomin gick lös oerhört mkt nu....finns inge billigare hyra heller då dom ja hur av är dom enda hyresvärdar som godtar betalnings anmärkningar:( o denna lya va den som fanns ledig...behövde boende ete mig o barnen snabbt. Så ja nu försöker ja bara lösa allt o känner sån stress.....
Bostadsbidrag?

Jag har fått hjälp en gång tidigare när ja satt i skiten ja...har betalat tillbaka allt o gjort rätt för mig. Nu hamna ja där igen tyvärr men va annorlunda denna gång ingen ursäkt men ändå,nu finns de ingen mer chans o jag ska göra rätt för mig o se till o aldrig mer hamna där igen:(
Chans finns om man slutar ta lån med höga räntor/snabblån. Bättre hitta en annan väg ut, t ex ringa alla långivare och be om anstånd, alltid ngn som nappar, då klarar man en månad i taget. Snåla på allting, förlänga betalningstiden på dina lån, kläder och sånt som barnen behöver kan man köpa på second hand.
Det viktigaste är att inte ta nya lån.

Chans finns om man slutar ta lån med höga räntor/snabblån. Bättre hitta en annan väg ut, t ex ringa alla långivare och be om anstånd, alltid ngn som nappar, då klarar man en månad i taget. Snåla på allting, förlänga betalningstiden på dina lån, kläder och sånt som barnen behöver kan man köpa på second hand.
Det viktigaste är att inte ta nya lån.
Helt rätt ja,har så mkt krediter o lån o har fått betalninggs fri månad o gått betalat mindre vissa månader osv men räntorna tickar på,ja jobbar inte heltid osv de är en ständig stress o få ihop allt,jag får inte ihop allt för lånen äter upp min lön. Har idag postat ansökan så håller tummarna att ja får hjälp nu så ja kan börja om ett nytt liv utan skulder

Helt rätt ja,har så mkt krediter o lån o har fått betalninggs fri månad o gått betalat mindre vissa månader osv men räntorna tickar på,ja jobbar inte heltid osv de är en ständig stress o få ihop allt,jag får inte ihop allt för lånen äter upp min lön. Har idag postat ansökan så håller tummarna att ja får hjälp nu så ja kan börja om ett nytt liv utan skulder
Vad har du ansökt om ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp