Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur stor chans har jag? Ska få hjälp med ett lån

Det är de sista alternativet,testat detta först.... Men när ja prata med dom på Svea så skulle de nog inte vara nå problem men det visar sig:/
Ok jag tänker att villkoren hade nog vatt mycket bättre om hen tagit lånet åt dig. Ansvaret är i princip detsamma oavsett.

Ok jag tänker att villkoren hade nog vatt mycket bättre om hen tagit lånet åt dig. Ansvaret är i princip detsamma oavsett.

Ja det blir ju så i praktiekn, du och den tänkte medlåntagaren får ju skriva någon sorts avtal er sinsemellan, det är om man gör det rätt värt typ samma som att vara medlåntagare.

Behöver låna 115 tusen ca för o betala bort allt skit o börja om på ny kula. Har en skuld te kronofogden samt olika krediter lån osv:( har fått tag på en medsökande med jätte bra kredit betyg,de bästa man kan ha och hög inkomst...som ska stå med på medsökande. Ska söka via Lendo....hur stor chans har man på samlingslån där?:/
Du hade väl redan fått hjälp en gång? Sätt nu inte nån annan i skiten. Får du hjälp en gång till nu hoppas jag vi slipper trådar om nya skulder.

Du hade väl redan fått hjälp en gång? Sätt nu inte nån annan i skiten. Får du hjälp en gång till nu hoppas jag vi slipper trådar om nya skulder.

Vissa uppvisar ett mönster. Kommer snart trådar om förtida återbetalning av skatt för 2023

Vissa uppvisar ett mönster. Kommer snart trådar om förtida återbetalning av skatt för 2023
Som moderator bör man vara neutral och inte dömande dvs hålla sina åsikter för sig själv.
Det är alltid lätt att ha åsikter men ingen har gått i den andres skor.

Som moderator bör man vara neutral och inte dömande dvs hålla sina åsikter för sig själv.

Tack för din feedback.
Det var ingen åsikt, jag berättar hur det varit senaste åren och årshjulet rullar väl på

Inte första gången och antagligen inte sista.

Ansökte igår o fick svar idag inte beviljad trots en borgenär så nu går jag vidare med Svea omstartslån o håller tummarna där med en borgenär :(
Tråkigt att du inte får rätt sida på ekonomin så mkt som du kämpar.
6500 kr skuld hos Kf är inte mkt. Kan du inte fokusera på att betala bort den skulden först. Samt sanera hela din ekonomi och pröva nya lösningar som inte innefattar nya lån med hög ränta som du antagligen får om du lånar av Svea?
Vad är de 115 000 kr tänkta att användas till?
Du kanske kan istället göra på ngt annat sätt och ta det i små steg?

Eller som andra redan skrivit och som kanske är bäst för dig, din bekant får ta lånet i sitt namn?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp