Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur stor chans har jag? Ska få hjälp med ett lån

Helt rätt ja,har så mkt krediter o lån o har fått betalninggs fri månad o gått betalat mindre vissa månader osv men räntorna tickar på,ja jobbar inte heltid osv de är en ständig stress o få ihop allt,jag får inte ihop allt för lånen äter upp min lön. Har idag postat ansökan så håller tummarna att ja får hjälp nu så ja kan börja om ett nytt liv utan skulder
Fast du måste ju ha någon sorts problematik du måste ta itu med? Annars tippar jag att du är där igen om några månader.

Fast du måste ju ha någon sorts problematik du måste ta itu med? Annars tippar jag att du är där igen om några månader.
Ett problem är att inkomsten inte räcker till. När det kompenseras med lån är den nedgående spiralen igång igen.

Ett problem är att inkomsten inte räcker till. När det kompenseras med lån är den nedgående spiralen igång igen.
Ja precis....de va så de blev här tyvärr,efter jag förlorade mitt ena barn så sjukskriven fick inte ihop ekonomin o tänkte inte klart tog lån för ja trodde de där betalar ja av sen när ja börjar jobba o se hur allt blev,kaos. Nu vill ja bara göra rätt för mig o få ett bra liv utan o leva i detta mörka hål pga av den steg man gjort :(

Ja precis....de va så de blev här tyvärr,efter jag förlorade mitt ena barn så sjukskriven fick inte ihop ekonomin o tänkte inte klart tog lån för ja trodde de där betalar ja av sen när ja börjar jobba o se hur allt blev,kaos. Nu vill ja bara göra rätt för mig o få ett bra liv utan o leva i detta mörka hål pga av den steg man gjort :(
Fy fan vad tufft!!! ❤️ Hoppas du hittar krafter att ordna din ekonomi.

Har avbrutit min ansökan o fått hjälp på annat håll. Pengarna kommer nästa vecka o allt kommer bli bort betalt. Finner inga ord, äntligen

Har avbrutit min ansökan o fått hjälp på annat håll. Pengarna kommer nästa vecka o allt kommer bli bort betalt. Finner inga ord, äntligen
Vilken chans, fantastiskt. Ta vara på den och se upp för nya skulder.

Hur löste det sig ?

Jadu mitt ex barnens pappa,hoppade helt plötsligt in o ville hjälpa mig...tog ett lån åt mig sen drar vi av det på underhållet varje månad i tre års tid,han betalar mindre underhåll till mig för barnen. Vi pratade länge om detta och jag tyckte de blev en bra lösning till slut....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp