Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur stor chans har jag? Ska få hjälp med ett lån

Tack för din feedback.
Det var ingen åsikt, jag berättar hur det varit senaste åren och årshjulet rullar väl på
Det har du rätt i men som sagt min åsikt är att man som moderator ska vara neutral i sina åsikter.

Det har du rätt i men som sagt min åsikt är att man som moderator ska vara neutral i sina åsikter.
Åsikter bör man få ha, vilket du kanske blandar ihop med att vara småaktig? Det är min åsikt att man inte ska vara småaktig om man sitter på en position med visst inflytande.

Åsikter bör man få ha, vilket du kanske blandar ihop med att vara småaktig? Det är min åsikt att man inte ska vara småaktig om man sitter på en position med visst inflytande.

Åsikter får jag inte ha, varit tydligt så..

Nu är du faktiskt glyttig som vi säger i Skåne det handlar inte om att ha åsikter för det har jag också.

Så, med "Det har du rätt i men som sagt min åsikt är att man som moderator ska vara neutral i sina åsikter" menade du egentligen vaddå? Att jag får ändå ha åsikter, men bara de ligger i linje med dina? Eller bara åsikter som ändå inte är en åsikter, utan bara neutral?

Så, med "Det har du rätt i men som sagt min åsikt är att man som moderator ska vara neutral i sina åsikter" menade du egentligen vaddå? Att jag får ändå ha åsikter, men bara de ligger i linje med dina? Eller bara åsikter som ändå inte är en åsikter, utan bara neutral?
Utan personliga påhopp menar jag och nej absolut inte i linje med mina.
Jag tycker också väldigt mycket om hur vissa beter sig eller ibland är väldigt okunniga men jag håller just den delen för mig själv.

Utan personliga påhopp menar jag och nej absolut inte i linje med mina.
Jag tycker också väldigt mycket om hur vissa beter sig eller ibland är väldigt okunniga men jag håller just den delen för mig själv.
Inte så fort jag skrivit något, då går det bra att tycka..

Är inte denna tråden lite OT nu…?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp