Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur ska man orka,vårat barn dog o kommer kronofogden ta försäkrings pengarna?

Tänkte om kronofogden ser att pengarna kommer in på nå vis?? Dom ska ju ta hela min skatteåterbäring på 9 tusen o dom här 25 tusen som betalas ut vill man ju gärna behålla till begravnings kostnader o att ma e sjukskriven nu:/ inte för att pengar kan ersätta ett barn:( men att få en fin begravning o slippa stressen äber ekonomin:/
Om det finns någon som helst medmänsklighet så borde inte KFM utmäta såna pengar vore fruktansvärt o omänskligt i denna situation! Kram❤️❤️❤️❤️

Sen kan du vid din dialog med försäkringsbolaget fråga om barnets far inte kan få utbetalningen (om han inte är hos kfm?)

Jag finns till ditt förfogande. Är det något jag kan innan och utantill är det försäkringar.

Pengarna kommer inte tas ifrån dig så fort de kommer in på kontot. Den kollen har inte KFM på vad som går ut och in..

Jag beklagar verkligen det som hänt er, jag och min fru har själva varit där 2 gånger och väntar vår lilla i juli nu efter det tragedierna.. Ber om styrka till er båda i en jobbig tid <3!

beklagar sorgen, så fruktansvärt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp