Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur ska man orka,vårat barn dog o kommer kronofogden ta försäkrings pengarna?

I fredags fick vi veta på en rutin kontroll att vårat älskade barn dött i magen. I lördags fick jag föda fram mitt döda barn det var de värsta jag varit med om...jag grät sambon grät. Jag förlora massa blod och blev akut opererad. Nu är man sjukskriven o vet inte när ja kan börja jobba. Är sjukskriven o tack vare min försäkring kommer jag få ut en summa pengar ca 30 tusen,kommer gå till begravnings kostnader samt o överleva typ. Vet ej när pengarna kommer betalas ut men är de något som kronofogden nu kommer att ta!???? Har löneutmätning annars:/

Det var en gravidförskring jag hade som betalas ut en summa om barnet dör :/

@tussan jag är så ledsen för vad du fått gå igenom, kan inte ens föreställa mej smärtan varken fysiskt eller psykiskt. Tyvärr vet jag inte svaret på din fråga beträffande försäkringspengarna, verkar vara en bedömningsfråga. Mina tankar går till dej. Kramar Lize

Åh ,lilla hjärtat är så ledsen för eran skull.Jag tror att Lasseman kan svara på din fråga.Tror att det var någonstans en liknande fråga ang om löneutmätning och om en försäkring.Tusen kramar till er båda och lycka till.

Jag är så ledsen för er skull!
Jag förlorade också ett barn för många år sedan och fick hjälp med begravningskostnaden av socialen i vår kommun. Jag tror de är skyldiga att hjälpa till med den kostnaden om man inte klarar det själv, kolla upp det!

Åhh så tragiskt, jag beklagar innerligt er sorg ❤️ :(
All styrka till er ❤️❤️❤️

Beklagar innerligt.❤️
Jag har svårt att tro att de pengarna utmätes.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp