Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fråga så ringer jag och frågar

Ok men jag tänkte att pensionsflytt skulle vara din "trumfkort" för att få lägre ränta. Om du flyttar pensionen innan mötet så kan det förstås fortf vara bra men inte så mkt utrymme för förhandling? Men jag kanske tänker fel.
Jo alltså oavsett så skulle man först skicka in en fullmakt för att de ska kunna hitta min pension som kan finnas på olika sidor och sedan ha ett möte för rådgivning och eventuellt flytt. Hela processen skulle ta ca 3 månader står det.

Jo alltså oavsett så skulle man först skicka in en fullmakt för att de ska kunna hitta min pension som kan finnas på olika sidor och sedan ha ett möte för rådgivning och eventuellt flytt. Hela processen skulle ta ca 3 månader står det.
ok då har du koll :) När är mötet?

Skulle du kunna ringa creditstar och fråga varför vissa kan logga in på kreditstar och andra inte? Jag är en dom som enbart hamnar på första sidan hela tiden…

Skulle du kunna ringa creditstar och fråga varför vissa kan logga in på kreditstar och andra inte? Jag är en dom som enbart hamnar på första sidan hela tiden…
Det kan jag göra men berätta mer om hur det ser ut när just du försöker logga in? Och har du testat en annan webbläsare? Måste ha mer på fötterna för att kunna ringa

Om jag skulle VABBA ett par dagar i november, ett par i december - kan jag då exempelvis i januari anmäla dessa dagar eller måste man anmäla VAB samma dag/månad/år som man faktiskt har vabbat?

kan du höra med Ellos om deras privatlån runt 30 000kr hur de ställer sig till ansökan med sämre uc score om de gör automatiskt avslag på det?

kan du höra med Ellos om deras privatlån runt 30 000kr hur de ställer sig till ansökan med sämre uc score om de gör automatiskt avslag på det?
håller precis på att ringa dem men det är kö!

Om jag skulle VABBA ett par dagar i november, ett par i december - kan jag då exempelvis i januari anmäla dessa dagar eller måste man anmäla VAB samma dag/månad/år som man faktiskt har vabbat?
Du har 90 dagar på dig att anmäla

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp