- Meddelanden
- 3 736
- Mottagna reaktioner
- 2 657
- Poäng
- 1 737
Kortare servicetider?Ring gärna kfm lite extra.. idag sa kollegor att det var nästan 3 timmars kö...
09-15?
Kortare servicetider?Ring gärna kfm lite extra.. idag sa kollegor att det var nästan 3 timmars kö...
Ja 9-15 sedan ett par veckor. Tror det var något fel idag också för v-slingorna ringde det inte mycket på heller..Kortare öppettider?
Skriv frågorna så ringer myra..Hej Myra,
Skulle du kunna ringa en bank och ställa några allmänna frågor till dem? Jag har väldigt svårt att prata i telefon.
Tack på förhand!
Det gäller Nordea.Skriv frågorna så ringer myra..
står ju som grundkrav att du måste ha varit kund minst 90 dagar för att ansöka om deras Privatlån.Det gäller Nordea.
Jag undrar om de kan bevilja en större samlingslån utan säkerhet på ca 500 k. Är det en fördel att bli helhetskund och flytta den allmänna pensionen för att bli beviljad? Har de nån gräns på årsinkomst kontra hur mycket man kan få i lån?
Självklart förstår jag att man ska perfekt uc betyg samt inga förfrågningar.
Årsinkomst 360 k
Jag har varit bankkund hos de i över 15 år.står ju att du måste ha varit kund minst 90 dagar om du kollar på deras hemsida..
Juste Tjänstepension menade jag. Tack för förtydligandet.Tjänstepension kan gå att flytta.

Jag kan absolut ringa men misstänker starkt att de kommer säga att det är svårt att svara generellt på sådana frågor utan det beror på hur ekonomin ser ut hos den jag frågar åt.Det gäller Nordea.
Jag undrar om de kan bevilja en större samlingslån utan säkerhet på ca 500 k. Är det en fördel att bli helhetskund och flytta den allmänna pensionen för att bli beviljad? Har de nån gräns på årsinkomst kontra hur mycket man kan få i lån?
Självklart förstår jag att man ska perfekt uc betyg samt inga förfrågningar.
Årsinkomst 360 k