Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga så ringer jag och frågar

Hej Myra,
Skulle du kunna ringa en bank och ställa några allmänna frågor till dem? Jag har väldigt svårt att prata i telefon.

Tack på förhand!

Skriv frågorna så ringer myra..
Det gäller Nordea.
Jag undrar om de kan bevilja en större samlingslån utan säkerhet på ca 500 k. Är det en fördel att bli helhetskund och flytta den allmänna pensionen för att bli beviljad? Har de nån gräns på årsinkomst kontra hur mycket man kan få i lån?
Självklart förstår jag att man ska perfekt uc betyg samt inga förfrågningar.
Årsinkomst 360 k

Det gäller Nordea.
Jag undrar om de kan bevilja en större samlingslån utan säkerhet på ca 500 k. Är det en fördel att bli helhetskund och flytta den allmänna pensionen för att bli beviljad? Har de nån gräns på årsinkomst kontra hur mycket man kan få i lån?
Årsinkomst 360 k
står ju som grundkrav att du måste ha varit kund minst 90 dagar för att ansöka om deras Privatlån.

Det gäller Nordea.
Årsinkomst 360 k
Jag kan absolut ringa men misstänker starkt att de kommer säga att det är svårt att svara generellt på sådana frågor utan det beror på hur ekonomin ser ut hos den jag frågar åt.
Vill du fortf att jag ringer?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp