Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Och folk här inne trodde att han inte lurades hahahah......ändå satt jag och sa heeeeela tiden att han bara blåser brallan av oss och att nya undanflykter kommer.

Du har dock skrivit det 10 gånger i tråden vore det inte bara bättre att glömma bort dom och gå vidare istället för att göra dig själv upprörd :D? Tror att du hade varit mer harmonisk då hehehehe

Du har dock skrivit det 10 gånger i tråden vore det inte bara bättre att glömma bort dom och gå vidare istället för att göra dig själv upprörd :D? Tror att du hade varit mer harmonisk då hehehehe
Fast det klart att jag blir mer irriterad när folk är naiva och säger att de ändå tror att han inte luras trots att jag (som faktiskt säkert haft mest kontakt med honom) vet att han bara driver och har alla bevis för det. Jag gör ju detta för allas skull, inte bara för att jag behöver pengar.
Tycker jag är harmonisk :) men jag blir mindre harmonisk när folk är naiva när jag lägger fram svaret i deras händer och än mindre harmonisk med hycklare som ljugit i snart två veckor och som vill ha mina bankuppgifter dessutom....

Äh, bara skit i det! Inte första gången dessa skojare ploppar upp.

Kan vara så att det typ är en utländsk liga. Tycker det är stavfel hela tiden. Egentligen vem har sagt att det måste vara Inge? En 50+are från Dalarna dvs helt random, med tanke på alla skumma figurer som finns idag.
No offense mot någon här inne men kan ju vara allt från rumänsk tiggarliga som studerat lite IT osv och har någon typ av överenskommelse med Inge osv? Man vet aldrig vad folk sysslar med idag. Tänk efter....varför skulle han av alla syssla med detta? Känns inte så.

Kan vara så att det typ är en utländsk liga. Tycker det är stavfel hela tiden. Egentligen vem har sagt att det måste vara Inge? En 50+are från Dalarna dvs helt random, med tanke på alla skumma figurer som finns idag.
No offense mot någon här inne men kan ju vara allt från rumänsk tiggarliga som studerat lite IT osv och har någon typ av överenskommelse med Inge osv? Man vet aldrig vad folk sysslar med idag. Tänk efter....varför skulle han av alla syssla med detta? Känns inte så.

oavsett vem det är, så beter sig ”företaget” oprofessionellt mot sina kunder. Ni har alla mailbevis för detta! Om man kan skicka detta vidare på något sätt så att de får ögonen på sig. Jag läste på deras sk hemsida, och där stod det något om klagomål och ARN? Kan man göra något därifrån?

Läste det med. Det absolut sjuka är väl att man tänker att detta ”företag” redan borde vara anmälda 1000 gånger om?

Om nån är sugen vet jag frugans Facebook. Man kan ju fråga henne vad som händer?

Om nån är sugen vet jag frugans Facebook. Man kan ju fråga henne vad som händer?
Va? Vems fruga? Inges? Hur lyckades du hitta henne? Hon kanske inte ens vet om sin mans verksamhet så för husfridens skull ska man kanske inte blanda i henne?
Fast en gång har jag gått så långt så jag ringt nåns fruga. Det var en snubbe som lurade mig på Blocket på 1000 kr 8elle rom det var 1500). Han svarade snabbt på alla mina meddelande men slutade svara så fort jag skrev att jag betalat. Det kom ingen vara heller. Han svarade inte i mobilen så då sökte jag runt lite på nätet och hittade hans frus nummer, men inget svar där heller. Båda bytte nummer typ samma vecka.

Va? Vems fruga? Inges? Hur lyckades du hitta henne? Hon kanske inte ens vet om sin mans verksamhet så för husfridens skull ska man kanske inte blanda i henne?
Fast en gång har jag gått så långt så jag ringt nåns fruga. Det var en snubbe som lurade mig på Blocket på 1000 kr 8elle rom det var 1500). Han svarade snabbt på alla mina meddelande men slutade svara så fort jag skrev att jag betalat. Det kom ingen vara heller. Han svarade inte i mobilen så då sökte jag runt lite på nätet och hittade hans frus nummer, men inget svar där heller. Båda bytte nummer typ samma vecka.
Hahaha men då får man ju veta varför detta händer iaf. Ja jag har tagit reda på hela familjen. Vet barnbarnens namn t.o.m.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp