Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Man undrar ju som sagt vad nästa ursäkt blir. Ska vi gissa?
Märkt att han alltid säger innan när det eventuellt ska fungera eller inte fungera för att han innan bestämt sig för att skjuta på det. Exempelvis sa han ju igår tis-ons och då nämnde han onsdagen bara för att kunna safea med onsdag sen väl på tisdagen vilket han nu gjorde.
Helt sjukt tror han haft stavfel i varenda brev till mig.

Bilagor

• 4D679237-1C94-4D51-BA0C-4644905C1853.png
    4D679237-1C94-4D51-BA0C-4644905C1853.png
    171.5 KB · Visningar: 248
Förstår ändå inte hur man kan luras med ett personnr och mobilnr. Så varför denna hysteri?

Märkt att han alltid säger innan när det eventuellt ska fungera eller inte fungera för att han innan bestämt sig för att skjuta på det. Exempelvis sa han ju igår tis-ons och då nämnde han onsdagen bara för att kunna safea med onsdag sen väl på tisdagen vilket han nu gjorde.
Vad är ens chansen att vi får pengarna imorn? Har han sagt att de fått till Swish nu då?

Med det han skrev till dig lovar han ju oss pengar imorn faktiskt

Med det han skrev till dig lovar han ju oss pengar imorn faktiskt
Och hur många gånger har han inte skjutit på det? Så om jag säger att jag kan föra över 400 miljoner till ditt konto imorgon (när man vet att jag är en stor hycklare som skjuter upp osv) tycker du att det låter trovärdigt då?

Tror han luras, annars hade han skrivit att han inte luras. :D

Vi får se imorgon hur det blir. Nej jag tror väl inte innerst inne att han typ ska ta våra uppgifter och sen på något sätt typ länsa våra konton. Däremot tror jag att han är oseriös och spelar oss ett spratt, han är ju inte seriös för fem öre. Stavfel, nya undanflykter hela tiden, ändrade uppgifter och så vidare.

Varför inte bara anmäla? Såna här aktörer är inte så bra och seriöst för den marknaden

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp