Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Ja, att de har en sida för utlåning av pengar där de begär att du ska uppge ditt pnr och sen skits i att betala ut. Såklart ska ett sånt företag inte få hålla på med utlåningsverksamhet.
Jag tror FI är intresserade av den där jeppen

Och hyckleriet fortsätter.....
Nyss var det ju vid lunchtid. Nu förstod jag ju att han skrev fel dvs att han menar om swish inte fungerar...men ändå. Man läser ju av hans taktik han lägger upp saker innan för att kunna skylla på det. Herregud undrar om denna människa är påtänd. Är ju inte ett meddelande från honom som inte har stavfel osv.
Tror på riktigt det typ är hans barnbarn eller något, någon finnig tonåring som sitter med sin ännu mer omogna vän med ett hembyggt projekt.
Han vill ju ha kontonummer nu, aldrig.......
Ni som tror att han inte vill något med uppgifterna vad säger ni nu då?
Personnummer, mobilnummer och nu bankkonto. Ringer det ingen varningsklocka? Vad är nästa grej? Alla uppgifter till banken? Kortnummer?

Bilagor

• F7E5D197-F808-405C-B2E9-6DD38EFA7A2C.png
    F7E5D197-F808-405C-B2E9-6DD38EFA7A2C.png
    213.4 KB · Visningar: 230
Och hyckleriet fortsätter.....
Nyss var det ju vid lunchtid. Nu förstod jag ju att han skrev fel dvs att han menar om swish inte fungerar...men ändå. Man läser ju av hans taktik han lägger upp saker innan för att kunna skylla på det. Herregud undrar om denna människa är påtänd. Är ju inte ett meddelande från honom som inte har stavfel osv.
Tror på riktigt det typ är hans barnbarn eller något, någon finnig tonåring som sitter med sin ännu mer omogna vän med ett hembyggt projekt.
Han vill ju ha kontonummer nu, aldrig.......
Ni som tror att han inte vill något med uppgifterna vad säger ni nu då?
Personnummer, mobilnummer och nu bankkonto. Ringer det ingen varningsklocka? Vad är nästa grej? Alla uppgifter till banken? Kortnummer?
Jag mailade honom och skrev att det inte är några fel på Swish, att det bara är att börja betala ut till alla som de beviljat, annars skulle jag anmäla dem i dag.
Fick följande hånfulla svar:
”Ha ha
Dagen är lång
Skicka ditt konto så går bra”

Vilken jävla skojare...hoppas det inte finns någon här på forumet som på allvar tror att han kommer att betala ut pengar. Vad ni än gör, lämna inte ut några uppgifter till den här pajasen. Anmäl honom istället.

Jag mailade honom och skrev att det inte är några fel på Swish, att det bara är att börja betala ut till alla som de beviljat, annars skulle jag anmäla dem i dag.
Fick följande hånfulla svar:
”Ha ha
Dagen är lång
Skicka ditt konto så går bra”

Vilken jävla skojare...hoppas det inte finns någon här på forumet som på allvar tror att han kommer att betala ut pengar. Vad ni än gör, lämna inte ut några uppgifter till den här pajasen. Anmäl honom istället.
Svarade att jag inte ger ut något kontonummer och frågade varför han skyllt på swishproblem i två veckor nu samt även för tre år sedan. Fick till svar att om jag inte skickar mitt kontonummer så kanske jag blir utan lån då det ”hänger på systemets funktion”.
Jävla gubbjävel vad jag är trött på lögnaren. Kan vi gå ihop och anmäla?

Och folk här inne trodde att han inte lurades hahahah......ändå satt jag och sa heeeeela tiden att han bara blåser brallan av oss och att nya undanflykter kommer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp