Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Hahaha men då får man ju veta varför detta händer iaf. Ja jag har tagit reda på hela familjen. Vet barnbarnens namn t.o.m.
Forumets egna detektiv :) Vem vet, jag kanske anlitar dig ngn gång för lite detektivarbete om jag har råd med arvodet ;)

Hyckleriet forsätter.....
Hahaha allt för att flytta fokus till någon annan.
Han skrev exakt Samma sak till min sambo. Sa att jag skulle anmäla honom till FI. Skrivit liknande till någon av er?

Bilagor

• 241AB2B5-FC0F-4E40-8B18-E73AF63EF0CD.png
    241AB2B5-FC0F-4E40-8B18-E73AF63EF0CD.png
    182.6 KB · Visningar: 221
Han skrev exakt Samma sak till min sambo. Sa att jag skulle anmäla honom till FI. Skrivit liknande till någon av er?

men herreguuuud :(
Vad är det för idiot? Blir bara mer o mer irriterad själv när jag följer den här tråden! Kan ändå inte låta bli o_O:D

Tror faktiskt det är en utländsk liga.
Kolla språket, inte ens en senil, blind gammal gubbe på 95 år skriver så här.

Helt sjukt. Kan vi inte bara alla skita i dem? Ignorera helt. Inte maila dem något mer och inte svara på någonting. Jag kommer inte kontakta dem något mer.

En gmail adress o_O

Verkar vara en riktigt korkad gubbe..
Hoppas ngn anmäler han så FI kollar upp han

Fast det klart att jag blir mer irriterad när folk är naiva och säger att de ändå tror att han inte luras trots att jag (som faktiskt säkert haft mest kontakt med honom) vet att han bara driver och har alla bevis för det. Jag gör ju detta för allas skull, inte bara för att jag behöver pengar.
Tycker jag är harmonisk :) men jag blir mindre harmonisk när folk är naiva när jag lägger fram svaret i deras händer och än mindre harmonisk med hycklare som ljugit i snart två veckor och som vill ha mina bankuppgifter dessutom....
Du kanske syftar på mig, jag är en av dem som inte tror att han luras och du får bli irriterad, det är okej. Men definitionen på luras för mig är att ngn begår en handling med uppsåt att lura ngn annan för egen vinning. I det här fallet tror jag att det handlar om en total amatör med en stor påse pengar (men inte tillräckligt stor) som vill försöka starta igång utlåningsverksamhet men på vägen insett att det inte var så enkelt som han trott. Och som nu försöker rädda ansiktet genom att skylla på diverse problem som verkar hagla över Blåsboda Finans.
För jag kan verkligen inte begripa varför han skulle utsätta sig själv för allt detta, alla mejl han får och som han svarar på och svaren är väldigt oprofessionella de med... men vad skulle själva lurendrejeriet vara?

Hans internetsida är väldigt dåligt utformad, kanske att han låtit barnbarnet göra den åt honom men vet fasiken om inte han gjort den själv, ungdomar är bra på sånt.. och en gmail adress. Seriöst, rakt igenom, nä större amatör får man leta efter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp