Att inte skatteverket kan ordna detta är ju helt otroligt. Det är ju inte personen som gjort fel. Utan ett företag som ändrat något som desutom var fel gjort ändå. Mycket dåligtNej, jag har bara skickat in utan ändringar den 16:e mars
Att inte skatteverket kan ordna detta är ju helt otroligt. Det är ju inte personen som gjort fel. Utan ett företag som ändrat något som desutom var fel gjort ändå. Mycket dåligtNej, jag har bara skickat in utan ändringar den 16:e mars
Riktigt dåligt, framför allt att folks liknande ärenden behandlas olika. Handläggaren hänvisade till att Skatteverket menar att man ”kan” få pengarna tidigare - ingen garanti. Gött för er som får det dock men för mig har det aldrig varit något problem tidigare årOch för dig står ingen utbetalning heller?
Fan vad konstigt att skatteverket inte kan ordna detta !
2024 så gjordes en ändring i ränta från 5000 kr till 10 000 krRiktigt dåligt, framför allt att folks liknande ärenden behandlas olika. Handläggaren hänvisade till att Skatteverket menar att man ”kan” få pengarna tidigare - ingen garanti. Gött för er som får det dock men för mig har det aldrig varit något problem tidigare år
Fyfan, hur kan Skatteverket tillåta detta ske. Du gjorde ingen ändring, dem gjorde. Lider med digFick i morse bekräftat att jag inte får skatteåterbäringen denna vecka pga ändrat uppgift. Som alltså inte ligger kvar. De verkade generellt väldigt förvirrade i frågan, behövde prata med två personer.
Jag med, man hatar ju på Facit Bank nu för detta..oskyldiga drabbasFyfan, hur kan Skatteverket tillåta detta ske. Du gjorde ingen ändring, dem gjorde. Lider med dig
Får inte heller något. Nordiska hade rapporterat en schablonintäkt initialt som de tog bort 28/3 utan att jag fick något meddelande. Nåja då kan man peta in reseavdragen och vänta två månader till hahah. Skönt att slippa undra iafFick i morse bekräftat att jag inte får skatteåterbäringen denna vecka pga ändrat uppgift. Som alltså inte ligger kvar. De verkade generellt väldigt förvirrade i frågan, behövde prata med två personer.
Jag ser insättning imorgon så tacksam med lider med er andra där det strularJag vet, byråkrati i sitt esse. De var helt iskalla. Jag håller nu tummarna för er som var klokare än mig och inte ändrade något, hoppas det löser sig för er.
Ser mörkt ut för mig 🤣 även fast vi var flera i samma situation som inte gjorde något när facit strula. Bara knega påJag ser insättning imorgon så tacksam med lider med er andra där det strular