- Meddelanden
- 31
- Mottagna reaktioner
- 38
- Poäng
- 127
Spännande, syns inget på mitt konto och gjorde ingenting när facit var inne och härjade.Japp den syns i transaktionshistoriken
Datum
2026-04-04
Transaktion
Utbetalning
Spännande, syns inget på mitt konto och gjorde ingenting när facit var inne och härjade.Japp den syns i transaktionshistoriken
Datum
2026-04-04
Transaktion
Utbetalning
Har du fått något besked på kontot än?Hej, vaknade till meddelande i Kivra om ändrad uppgift idag (kan ju tro aprilskämt) men det är EXAKT samma uppgift, ska ringa SKV men någon hsft så och fått pengar i april?
Tyvärr, syns inget på kontot och heller inte fått något från Skatteverket. Ser mörkt ut tyvärr för jag har fortfarande inte hört att någon här var inne och godkände efteråt.Hur har det gått för dig @Lavin ? Har du gått ditt slutskattebesked och eller kan se utbetalningen på ditt skattekonto?
Håller tummarna för dig!Tyvärr, syns inget på kontot och heller inte fått något från Skatteverket. Ser mörkt ut tyvärr för jag har fortfarande inte hört att någon här var inne och godkände efteråt.
Jag godkände inte på nytt och ändå inte fått något. Snurrigt det här. Ska kontakta dom imorgonTyvärr, syns inget på kontot och heller inte fått något från Skatteverket. Ser mörkt ut tyvärr för jag har fortfarande inte hört att någon här var inne och godkände efteråt.
Står den som inskickad när du loggar in?Jag godkände inte på nytt och ändå inte fått något. Snurrigt det här. Ska kontakta dom imorgon
Jajemän, inskickad och kvittens från 17 marsStår den som inskickad när du loggar in?
Slutskattebesked kommer väl under veckan sen oftast pengar dagen efter fram till fredag?Jag godkände inte på nytt och ändå inte fått något. Snurrigt det här. Ska kontakta dom imorgon
Det stämmer, men alla andra år så har utbetalning stått på skatteverket detta datum eller igår. Känns som att något knas bara för facit var inne och körde med röjsågenSlutskattebesked kommer väl under veckan sen oftast pengar dagen efter fram till fredag?
Jag ser en bokförd transaktion för utbetalning på SKV hemsida, godkände min 17 mars och gjorde ingenting när Facit tabbade sig! Snark på de liksomDet stämmer, men alla andra år så har utbetalning stått på skatteverket detta datum eller igår. Känns som att något knas bara för facit var inne och körde med röjsågen