Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Facit back ändrad uppgift!?

Ser mörkt ut för mig 🤣 även fast vi var flera i samma situation som inte gjorde något när facit strula. Bara knega på
Nästa inbetalning till facit så kan ni ju ändra en uppgift i bank girot eller OCR och sen skylla på en felaktig ändring. Men att de får pengarna i sommar istället🤣

Någon med SEB som inte gjorde något när ändringen kom som fått sina skattepengar? 😴

Står det någon utbetalning på ditt skattekonto på skatteverket?
Står 0:- som preliminärt belopp. Står inte heller någon om någon transaktion iår.. Ska få tillbaka en större summa som jag inte gjorde några ändringar på

Står 0:- som preliminärt belopp. Står inte heller någon om någon transaktion iår.. Ska få tillbaka en större summa som jag inte gjorde några ändringar på
Står det ingen utbetalning så får du inget nu i april. Då får du i sommar tyvärr. Kontakta Skatteverket ifall du behöver skicka in din deklaration igen.

Står det ingen utbetalning så får du inget nu i april. Då får du i sommar tyvärr. Kontakta Skatteverket ifall du behöver skicka in din deklaration igen.
Står att deklarationen är inskickad och att det inte finns något att signera eller skicka in. Får väl ringa o kolla imorgon

Står att deklarationen är inskickad och att det inte finns något att signera eller skicka in. Får väl ringa o kolla imorgon
Gör det, men som sagt, syns ingen utbetalning så kommer du inte få några pengar. Det tåget har tyvärr gått för detta år

Gör det, men som sagt, syns ingen utbetalning så kommer du inte få några pengar. Det tåget har tyvärr gått för detta år
Vart skulle utbetalningen synas någonstans menar du, under ”utbetalning från skattekonto”? Den senaste uppdateringen där är från i natt 03.00

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp