Mitt slutskattebesked kom igår kvällSlutskattebesked kommer väl under veckan sen oftast pengar dagen efter fram till fredag?
Mitt slutskattebesked kom igår kvällSlutskattebesked kommer väl under veckan sen oftast pengar dagen efter fram till fredag?
Men antar då att det inte heller finns någon utbetalning registrerad på ditt skattekonto?Jag (som också väntar) fick besked att mitt ärende fortfarande är öppet och att slutskattebeskedet kan komma mellan 7-10e april liksom i början av juni. Drygt när man hänger lite på en skör tråd och hade räknat med pengarna denna månad..
Nej, precis, ingenting där sedan förra åretMen antar då att det inte heller finns någon utbetalning registrerad på ditt skattekonto?
Och du skickade in igen efter den 31/3 ?Nej, precis, ingenting där sedan förra året
Jag fick samma svar nyss, och jag har inte skickat in igen efter 31/1Och du skickade in igen efter den 31/3 ?
Och för dig står ingen utbetalning heller?Jag fick samma svar nyss, och jag har inte skickat in igen efter 31/1
Nej, jag har bara skickat in utan ändringar den 16:e marsOch du skickade in igen efter den 31/3 ?