Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förtidsåterbetalning av skatten

Ni som fått besked vilket skattekontor tillhör ni ? Jag fick också tillbaka förra året på betalningsförelägganden nu skickade jag in restförda krav som annars skulle dras på löneutmätning hoppas det går lika fort som för er

Hej ! Någon mer som fått svar och vill dela med dig ? Jag har inte hört något men skickade in för en vecka sedan och det är kanske lite tidigt ännu att få besked

Hej ! Någon mer som fått svar och vill dela med dig ? Jag har inte hört något men skickade in för en vecka sedan och det är kanske lite tidigt ännu att få besked

Har inte hört något , Skatteverket mottog mina papper den 5e, så det känns som att det blir avslag , tyvärr , hade verkligen behövt dessa pengar för att slippa att få anmärkningar .

Hade du skulder hos KF? Eller var det på inkasso ?

Har inte hört något , Skatteverket mottog mina papper den 5e, så det känns som att det blir avslag , tyvärr , hade verkligen behövt dessa pengar för att slippa att få anmärkningar .

Enligt min mans handläggare kunde det ta upp till 1 månad...tror nån mer här hade fått det svaret av en handläggare....så ge inte upp förrän du fått brevet i från skatteverket där det står :)

Enligt min mans handläggare kunde det ta upp till 1 månad...tror nån mer här hade fått det svaret av en handläggare....så ge inte upp förrän du fått brevet i från skatteverket där det står :)

Avslag, handläggaren ringde i dag, skulderna måste ligga hos kronofogden, tyvärr

Avslag, handläggaren ringde i dag, skulderna måste ligga hos kronofogden, tyvärr
Då stämmer ju infon på skattens hemsida, men det är konstigt att andra verkar få igenom det ändå, om jag inte förstår fel.

Verkar vara upp till handläggaren vissa går jättefort , vissa får för inkassoskulder

Verkar vara upp till handläggaren vissa går jättefort , vissa får för inkassoskulder

Det är ju lite märkligt att det är så olika.. Jag har inte engagerat mig i att läsa lagtexten nu, men om dom säger på sidan att det är skulder för indrivning som gäller så borde det ju vara så.
Finns ju några påhejjare här i att anmäla saker som inte gått till helt enligt lag osv. Då kan väl någon ta tag i att anmäla att skatteverket verkar i vissa fall bevilja förtida uttag, trots att (eventuellt) lagstöd saknas.. JO är dit anmälan bör skickas i så fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp