Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förtidsåterbetalning av skatten

Skillnaden är kanske att betalar dom inte ut till skulderna som är på väg till kfm så kommer det ju ändå att sluta med det ändå senare. Förra året när min man skickade in så var han tvungen att bevisa att skulderna redan var på väg från inkassobolagen till kfm, bla genom att skicka in kopia på betalningsförelägganden. Han bestred ärendena för att köpa sig tid, med förhoppningen om att få skatten utbetald. hade den inte blivit utbetald då så hade han ju sökt igen när domen från tingsrätten kommit och det då hade varit hos kfm som skuld till slut. Så även om det är lagar så vet dom kanske att nekar dom i första läget så kommer en ny ansökan när det finns ett skuldsaldo. Jag hade gjort så i alla fall.
Och varför "tipsa" om att anmäla? Kan nån som sitter i skiten här få tips och hjälp att kanske få ut förskott på skatten kan det väl bara vara bra? Sen om det är olika bedömning så skulle jag låta det bli ett skuld saldo hos kfm och söka då igen om jag fått avslag först. Då försvinner ju i alla fall skulden, även om anmärkningen finns där.....

Hej är det ingen mer som hört något ? Dom är sega på Skatteverket tycker jag en återkoppling vore trevligt från dom

Min man fick svar att dom va tvungna att vänta in alla uppgifter, företag har till 31 januari på sig att göra det. Efter det kunde hon börja handlägga hans ärende. Så verkar som alla får olika besked med vad som gäller. Nån har ju redan fått avslag också....konstigt att dom arbetar så olika...

Jag skickade in mina papper på en skuld som ligger hos kf på strax över 8000 i fredags och idag finns pengarna på mitt konto så det verkar som jag får betala in det själv till kf
Mycket snabb handläggning inte fått hem nått eller till min myndighetspost utan fick se pengarna då jag logga in på internetbanken.
Jag skickade bara med inkomstuppgifter föär 2015 samt kopia på skulden hos kf och så förståss ungefär vad jag trodde att jag skulle ha i ränteavdrag men det skrev jag bara inga papper

Samma gjorde min man men enligt den som har hans ärende räckte inte det utan hon måste vänta in ALLA uppgifter....konstigt att det är så otroligt olika från handläggare till handläggare....

Ja märkligt att det är olika
Förra året fick jag också ut fast det ej gått till KF utan låg på inkasso men de skulle skicka 2 av ärendena dit och 1som ej var akut fick för att betala alla 3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp