Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått förslag på skuldsanering

Lyft på luren och ring, går garanterat fortare...
Jag ringde två gånger förra veckan också. Han svarade inte då heller. Därefter fick jag prata med någon annan som skulle be honom återkoppla till mig.

Det gick inte garanterat fortfarare om du frågar mig….

Senast ändrad:
Jag ringde två gånger förra veckan också. Han svarade inte då heller. Därefter fick jag prata med någon annan som skulle be honom återkoppla till mig.

Det gick inte garanterat fortfarare om du frågar mig….
Jag mejlade min handläggare … fick återkoppling efter 15 min. Väntar också och det kommer dröja några veckor till …

Jag mejlade min handläggare … fick återkoppling efter 15 min. Väntar också och det kommer dröja några veckor till …
Helt galet. Vet när jag svarade på ett mejl från min handläggare i början så tog det också flera veckor innan han svarade.
Allt verkar skilja sig väldigt mycket.

Helt galet. Vet när jag svarade på ett mejl från min handläggare i början så tog det också flera veckor innan han svarade.
Allt verkar skilja sig väldigt mycket.
Under all kritik dåligt ! Din Handläggare är skyldig att svara dej . Min handläggare är alltid tillgänglig på telefon och mejl .
Hur länge har du väntat på beslut nu ?

Märkligt att det kan skilja så mycket mellan handläggare, jag tror dock att dom tycker vissa individer är jobbigare och krångligare än andra...

Jag frågade min hur många ärenden en handläggare hade på bordet samtidigt 50 - 60 ärenden fick jag till svar, och att vissa klienter var lättare att ha att göra med än andra.

Jag använde mig personligen mycket av omvänd psykologi mot min handläggare, jag ledde in hen på det spåret jag ville och fick på så sätt handläggaren att göra som jag ville, man kan säga att jag styrde hela processen från början till slut, med särskilt förbehåll, buffert och ja allt...

Grejen var att handläggaren trodde att det var hens beslut men i själva verket fick jag precis som jag ville med hjälp av lite psykologi, telefonsamtal och mejlade, jag ska inte skryta men min skuldsanering gör att jag kan utan problem spara 100.000 kr per år och ändå leva gott...

Är det när man ser att skulderna är nollade på kronofogdens hemsida som man vet att beslutet vunnit laga kraft? Eller får man nån annan bekräftelse på det på nåt vis?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp