Stort stort grattis!!Idag fick jag mitt beslut om skuldsanering ingen hade motsatt sig förslaget. Nu är det att vänta in 3 veckor tills det är helt klart. Känns overkligt och överväldigande, att få en sån här ny chans i livet.
Stort stort grattis!!Idag fick jag mitt beslut om skuldsanering ingen hade motsatt sig förslaget. Nu är det att vänta in 3 veckor tills det är helt klart. Känns overkligt och överväldigande, att få en sån här ny chans i livet.
Tack ❤️Stort stort grattis!!
Jajamen !! Grattis till dej !Stort stort grattis!!
Tack! Fick den 8/9.Håller tummarna att du får det snart, när fici du inledande?
Stort grattis till dig! Vilken fantastisk känsla och möjlighet!Igår kunde jag se min skuldsanering på kronofogdens hemsida och idag stod det beslut i Poit också. Overklig känslan.
Hur går det för er andra?
Om inget hänt på 14 veckor efter förslag kan det bero på att en borgenär invänt eller att Kronofogden har lagt ärendet vilande.Stort grattis till dig! Vilken fantastisk känsla och möjlighet!
Här står det still sedan jag fick förslaget till betalplan för snart 14v sedan.
TackStort grattis till dig! Vilken fantastisk känsla och möjlighet!
Här står det still sedan jag fick förslaget till betalplan för snart 14v sedan.
Jag mejlade föregående vecka, men har ej fått svar.Om inget hänt på 14 veckor efter förslag kan det bero på att en borgenär invänt eller att Kronofogden har lagt ärendet vilande.
Ring handläggaren och fråga om status är mitt tips...
Jag mejlade föregående vecka. Hans svarsfrekvens är inte den bästa.Tack
och oj, ja du jag kan bara sätta mig in i din känsla att vänta så länge, jag hade hört av mig till handläggaren om jag va dig, bara för att få veta nånting iaf.
Åå vad trist, hoppas han svarar dig snartJag mejlade föregående vecka. Hans svarsfrekvens är inte den bästa.