Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få lån på 1 miljon?

Hur många UC-FF kan man ha innan bankerna backar?
4-5?

Hur många UC-FF kan man ha innan bankerna backar?
4-5?

Jag jobbar på bank och vi brukar säga (inte till kunderna) att vid sex st börjar det bli dåligt. Sedan är det förstås annat som spelar in.

Angående vad du ska låna till. Tro mig, jag har kompisar som har pysslat med utlåning i de kretsar du verkar ha rört dig, och det kommer inte leda till någonting positivt att betala de killarna du har att göra med. Du kommer ALDRIG att betala av din skuld hos dem. Om du går till de i morgon och pyntar av det de sa att du var skyldig totalt senast ni sågs, rakt av på ett bräde, så kommer det bli mer, sanna mina ord.

Hade du gått med en påse och skulle betala av mina bekanta hade du fått en smäll och de hade dragit sig med ord som "slutränta" eller böter för att du dröjde osv. I och med att du redan satt dig själv i skiten betalar du av din ursprungliga skuld när du kan och sen inte en spänn mer och de kan glömma 55k i ränta i månaden. Därefter tar du tag i kulorna och sätter hårt mot hårt. Känns det tufft? Det kommer det att bli men du kommer inte att betala dig ur det här.

Jag försöker inte att vara taskig mot dig men jag vill att du fattar. En nära, tidigare arbetskamrat satt i din situation men med en vad jag gissar betydligt mindre skuld, ca 100k. Av olika anledningar var inte blanco ett alternativ och vid det laget hade han redan betalt ca 30k i ränta. Jag lånade honom sedan 100k och sa åt honom att åk dit, lämna cashen, gräv ner hälarna i backen och säg att de inte ringer eller skriver en enda gång till. De bötade honom förstås och i ca fyra veckor var de på honom innan de fattade att han hade bestämt sig. Sista gången de ringde honom sa han att ser jag er på min gata så blåser jag skallen av er. Den här killen var en riktig mus men han blev för mycket problem. De hade redan tjänat 30 papp på honom. Tack o hej, nästa torsk som ska klämmas på pengar.

Terry skrev du inte någonstans att polisen kan ge dej skydd.. Om du är rädd påriktigt, kan du inte ta emot den hjälpen då? eller har du för mycket som rotar dej kvar, så som barn?

Jag har inga barn men jag har ju "ett liv" jag har liksom ett jobb, en sambo, föräldrar syskon vänner...
Polisens alternativ är skyddad identitet utan möjlighet till att ha kontakt med nära och kära, vad är det för liv egentligen? Börja om kan man inte heller då dessa individer i praktiken alltid kan hitta dig.

Däremot har jag gått så långt att jag funderat i två andra banor. Dels att fly landet och då har jag tittat på diverse olika alternativ på länder.

Jag har inga barn men jag har ju "ett liv" jag har liksom ett jobb, en sambo, föräldrar syskon vänner...
Polisens alternativ är skyddad identitet utan möjlighet till att ha kontakt med nära och kära, vad är det för liv egentligen? Börja om kan man inte heller då dessa individer i praktiken alltid kan hitta dig.

Däremot har jag gått så långt att jag funderat i två andra banor. Dels att fly landet och då har jag tittat på diverse olika alternativ på länder.

Ah usch skulle inte vilja vara i dina skor.. Måste vara jättesvårt att veta vad man ska göra.. Men jag skulle nog fly landet, skulle vart jätterädd :( och förstår vad är det för liv, men vad har du för liv under ständigt hot?

Bramserud, jo. Detta kan jag inte göra förrän om 7-8 månader när min anmärkningar försvinner men vill redan nu veta om det ens är möjligt.

Lasseman, Jag lever under ständigt hot då jag spelat bort massa pengar som jag har lånat av fel människor. Det jag ska göra är att jag ska ta lån för att betala dessa kriminella drägg. Sen ska jag göra mitt bästa för att betala av mina mina lån men skulle jag inte kunna göra det så får jag ju ansöka om skuldsanering.
Det är bättre det än att betala med mitt liv jag är inte ens 35 år gammal.

Hur kommer det sig att du lånade av dem? Med din inkomst kunde du väl vända dig till vanliga aktörer, även sms-lån?
Kan du lita på dem att de kommer sluta kräv pengar av dig om du betalar hela skulden?

Vad är det för jobb du har som genererar en sådan stor inkomst? Kan du inte vända dig till dem? Få ett lån av dem och de kanske kan dra återbetalning från din lön? Eller vända dig till dina kollegor?

(Om jag kunde hjälpa dig skulle jag, men sitter här själv och försöker få ett lån på 50000 för att betala av Vivus och Credento som jag tidigare ansåg vara tjuvar tills jag läste ditt inlägg).

Trollet.
Jag har haft ett stort spelmissbruk åtminstone i 15 år så jag hade samlat på mig betalningsanmärkningar redan när jag var 18-19 år och först nu om ett halvår försvinner alla mina anmärkningar. Så illa är det. Därav kunde jag aldrig få ett "riktigt" lån.

Lita kan jag inte göra, men vi talar om en en kriminell organisation som livnär sig delvis på detta. Jag har några bekanta och gamla skolkamrater som för 4-5 år sedan har lånat av dessa samhällets cancersvulst och dom har samtliga aldrig fått några bekymmer på senare år när lånet reglerats. Lånehajar i Sverige är inte som i film utan dom vill naturligtvis inte ha polisens uppmärksamhet på sig utan vill fortsätta livnära sig på detta då det genererar stora inkomster.

Jag vill återigen poängtera att jag pressas inte på pengar. Jag HAR lånat pengarna för att spela sen att räntan är äcklig är en annan femma..
Jag har ett väldigt bra jobb, det har jag. Men jag har svårt att se att min arbetsgivare skulle låna mig en miljon bara sådär, det bedömmer jag som osannolikt? Samma med kollegorna. Det är stora belopp vi talar om och många har ett Svenssonliv med huslån och dylikt.

Trollet.
Jag har haft ett stort spelmissbruk åtminstone i 15 år så jag hade samlat på mig betalningsanmärkningar redan när jag var 18-19 år och först nu om ett halvår försvinner alla mina anmärkningar. Så illa är det. Därav kunde jag aldrig få ett "riktigt" lån.

Lita kan jag inte göra, men vi talar om en en kriminell organisation som livnär sig delvis på detta. Jag har några bekanta och gamla skolkamrater som för 4-5 år sedan har lånat av dessa samhällets cancersvulst och dom har samtliga aldrig fått några bekymmer på senare år när lånet reglerats. Lånehajar i Sverige är inte som i film utan dom vill naturligtvis inte ha polisens uppmärksamhet på sig utan vill fortsätta livnära sig på detta då det genererar stora inkomster.

Jag vill återigen poängtera att jag pressas inte på pengar. Jag HAR lånat pengarna för att spela sen att räntan är äcklig är en annan femma..
Jag har ett väldigt bra jobb, det har jag. Men jag har svårt att se att min arbetsgivare skulle låna mig en miljon bara sådär, det bedömmer jag som osannolikt? Samma med kollegorna. Det är stora belopp vi talar om och många har ett Svenssonliv med huslån och dylikt.

Tänkte om det är ett stort företag kanske du kan låna till en del av summan om du inte lyckas få allt av banker om du förklarar din situation för din arbetsgivare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp