Bramserud, jo. Detta kan jag inte göra förrän om 7-8 månader när min anmärkningar försvinner men vill redan nu veta om det ens är möjligt.
Lasseman, Jag lever under ständigt hot då jag spelat bort massa pengar som jag har lånat av fel människor. Det jag ska göra är att jag ska ta lån för att betala dessa kriminella drägg. Sen ska jag göra mitt bästa för att betala av mina mina lån men skulle jag inte kunna göra det så får jag ju ansöka om skuldsanering.
Det är bättre det än att betala med mitt liv jag är inte ens 35 år gammal.
Om de är kriminella så vet de precis vad de gjort. Sätt hårt mot hårt. Ta reda på vilka dessa herrar är och försvara dig eller hämnas diverse hot.De får skylla sig själva att de lånat ut till dig tycker jagOm de är kriminella så vet de precis vad de gjort. Sätt hårt mot hårt. Ta reda på vilka dessa herrar är och försvara dig eller hämnas diverse hot.
De får skylla sig själva att de lånat ut till dig tycker jagOm de är kriminella så vet de precis vad de gjort. Sätt hårt mot hårt. Ta reda på vilka dessa herrar är och försvara dig eller hämnas diverse hot.
Jag vet vilka dom är, betalar 55.000 i ränta i månaden.