Hur många UC-FF kan man ha innan bankerna backar?
4-5?
Jag har inga barn men jag har ju "ett liv" jag har liksom ett jobb, en sambo, föräldrar syskon vänner...
Polisens alternativ är skyddad identitet utan möjlighet till att ha kontakt med nära och kära, vad är det för liv egentligen? Börja om kan man inte heller då dessa individer i praktiken alltid kan hitta dig.
Däremot har jag gått så långt att jag funderat i två andra banor. Dels att fly landet och då har jag tittat på diverse olika alternativ på länder.
och förstår vad är det för liv, men vad har du för liv under ständigt hot?Terry jag kan hjälpa dig om du behöver hjälp.Hur skickar man privat meddelande här!?
Bramserud, jo. Detta kan jag inte göra förrän om 7-8 månader när min anmärkningar försvinner men vill redan nu veta om det ens är möjligt.
Lasseman, Jag lever under ständigt hot då jag spelat bort massa pengar som jag har lånat av fel människor. Det jag ska göra är att jag ska ta lån för att betala dessa kriminella drägg. Sen ska jag göra mitt bästa för att betala av mina mina lån men skulle jag inte kunna göra det så får jag ju ansöka om skuldsanering.
Det är bättre det än att betala med mitt liv jag är inte ens 35 år gammal.
Trollet.
Jag har haft ett stort spelmissbruk åtminstone i 15 år så jag hade samlat på mig betalningsanmärkningar redan när jag var 18-19 år och först nu om ett halvår försvinner alla mina anmärkningar. Så illa är det. Därav kunde jag aldrig få ett "riktigt" lån.
Lita kan jag inte göra, men vi talar om en en kriminell organisation som livnär sig delvis på detta. Jag har några bekanta och gamla skolkamrater som för 4-5 år sedan har lånat av dessa samhällets cancersvulst och dom har samtliga aldrig fått några bekymmer på senare år när lånet reglerats. Lånehajar i Sverige är inte som i film utan dom vill naturligtvis inte ha polisens uppmärksamhet på sig utan vill fortsätta livnära sig på detta då det genererar stora inkomster.
Jag vill återigen poängtera att jag pressas inte på pengar. Jag HAR lånat pengarna för att spela sen att räntan är äcklig är en annan femma..
Jag har ett väldigt bra jobb, det har jag. Men jag har svårt att se att min arbetsgivare skulle låna mig en miljon bara sådär, det bedömmer jag som osannolikt? Samma med kollegorna. Det är stora belopp vi talar om och många har ett Svenssonliv med huslån och dylikt.