Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Nej det är inte något helt annat.

”Vi har mottagit din ansökan om lån från dig som vi nu har behandlat och genomfört en samlad kreditbedöming.

Vi ser att du redan har en skuld till Catalunia Capital AB och/eller till vårt systerföretag Canoxa Capital AB. Det är
lån till Nätlån, 38an Kredit eller gamla Extralånet.

Innan vi kan erbjuda dig ett lån på nya Extralånet så måste skulden/skulderna du redan har betalas helt.”
Fick också det svaret men ni kom ju vidare i ansökan trots lån där tidigare jag kunde inte ens ansöka!

Min man sökte igår får se om det går ej hört nått än han sökte igår kväll på 30000kr

Sökte och blev nekad med motiveringen att jag måste betala tillbaka mer på mina avbetalningsplaner. Har tre stycken hos dessa aktörer.

Sökte och blev nekad med motiveringen att jag måste betala tillbaka mer på mina avbetalningsplaner. Har tre stycken hos dessa aktörer.

38:an/Extralånet/Nätlån : Har du hos alla tre?

Sökte 50 igår och fick 10 beviljat idag.Hade bara konto på handelsbanken men skaffade konto på nordea och det funkade ju bra för detta.

Ja, precis. 4000 vardera hos 38:an och Nätlån samt 8000 hos Extralånet.
Eller ja, nu efter tre avbetalningar har det väl sjunkit med någon hundralapp.

Så hade jag med, exakt 3 avbetalningar betalda dessutom.
Det jag gjorde var att betala av hela extralånet på ca 9.000 och nu sökte igen på nytt...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp