Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Kan det vara så att dom endast gått på din betalningshistorik hos dom och skippat kreditupplysning?

Det ska nog inte uteslutas. Merparten här har ju fått ett besked - positivt eller negativt men fortfarande har ingen fått en upplysningskopia. Det förvånar.

Och vissa får vänta länge på ett svar överhuvudtaget...;)

Det jag inte riktigt förstår är varför vissa som blir nekade bara får ett långt standard meddelande (som jag igår) medan vissa får svart på vitt att dom måste betala av sina andra lån som dom har hos Canoxa/Catalunia.

Ja, att det väsentligen skiljer sig åt hur de kommunicerar med kunderna är mycket märkligt...annars brukar ju beslut och kommunicering vara rätt standardiserad. Bara vänta och se...den här tråden har väl gjort att antalet ansökningar exploderat :D

Tror dom går rätt mkt.på va de ser genom instantor.. antar de kan se alla ens in o utbetalningar där...

Nån som hört nåt från Divide? Laserar dom snart och ger 250k till alla som är förbeviljade?:D

De kanske tänkte inte den här killen igen :D du skrev ju att du misskött kredit hos deras dotterbolag varumärke och har haft inkasso troligtvis därför

Nja, fast jag har lånat mellan 35 till 40 gånger hos dom. Har aldrig någonsin blivit nekad på grund av bristande betalningar.
DÄREMOT.
Det kan ju faktiskt vara som så att dom baserar sitt beslut på det dom såg via instantor eller vad det heter.
Deras vanliga lån på upp till 8000 krävde ju inte det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp