- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 236
- Poäng
- 927
Nu representerar jag mig själv och inte ”ni” men det handlar givetvis inte om någon eperthatt utan om rimligt tvivel kring företagets utlåningsmodell. Inte något annat. Du verkar inte förstå detta utan att behöva raljera så låt oss lägga ned detta och invänta vad företaget har att komma med.
Du tror inte det finns andra orsaker till varför man väljer att ändra sin affärsmodell än att några nissar i ett forum uttrycker det ena och andra? Kom igen. Jag vill minnas att du var precis lika paranoid när det gällde Klarna-kortet
Du tror inte det finns andra orsaker till varför man väljer att ändra sin affärsmodell än att några nissar i ett forum uttrycker det ena och andra? Kom igen. Jag vill minnas att du var precis lika paranoid när det gällde Klarna-kortet

Snarare så att ni ska ta av er "experthatten" då ni tror er veta allt om företaget när ni knappt vet något.
Ja haken är att de vill sno alla andras kunder? Är det så svårt att förstå? Så fort man sticker ut i lilla landet lagom så är det fel på en eller man kommer aldrig att lyckas. Som sagt hittills får vi utgå ifrån det som står, annat är bara irrelevant diskussion. Och om någon vecka eller två får vi veta sanningen hur det blir.
Jag tror absolut att de har varit här och tittat, speciellt när flera läsare här har skrivit att de ska tipsa företaget om den här tråden och så vips.. några dagar senare har de förändrat deras affärsmodell. "foilehatten"? Tänk ett par steg till.