Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Diskussion Deklaration 2017!

Vad händer då om ja skiter i allt å inte hör av mig före utsatt datum? Böter då också eller nekas allt bara ??

Vad händer då om ja skiter i allt å inte hör av mig före utsatt datum? Böter då också eller nekas allt bara ??
Lagtexten säger att det räcker att ha lämnat den felaktiga uppgiften så det borde inte spela någon roll

Min personliga uppfattning är att det inte är någon fara iaf
Tack för ditt stöd! Hoppas du har rätt. Har skrivit ihop allt på ett papper idag. Hur många mil bilen kört å allt sånt å hur mkt första året å andra året med marginal för privat körning samt även skrivit exakt resväg ja kört å via vilka gator osv. Önska mig lycka till å annars har ja lärt mig en hård läxa

Jag önskar dig stort lycka till imorgon

Herregud! Får ringa imorgon förklara grunka tänkt osv. Å ta mitt straff om de anser att ja har fel... å aldrig mer göra om något liknande dumt som stt lyssna på en kollega
Skicka bara in din beräkning. Det värsta som kan hända är att du får avslag, tror inte att det blir värre.

Sähär har jag räknat. Har jag tänkt fel???
(Hade bara 2 veckor semester)

36 utbdagar x 12 mil = 432 mil dividerat med 50 veckor = 8,64 dividerat med 5 pass per vecka = 1,728 avrundat till 1,8

8 mil per vecka + 1,8 x 50 veckor = 490 mil x 5 pass per vecka = 2450 mil x 18,5 kr per mil = 45325 kr

Sähär har jag räknat. Har jag tänkt fel???
(Hade bara 2 veckor semester)

36 utbdagar x 12 mil = 432 mil dividerat med 50 veckor = 8,64 dividerat med 5 pass per vecka = 1,728 avrundat till 1,8

8 mil per vecka + 1,8 x 50 veckor = 490 mil x 5 pass per vecka = 2450 mil x 18,5 kr per mil = 45325 kr
Menar du 8 mil per dag? Lycka till i vilket fall som helst :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp