Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Diskussion Deklaration 2017!

Humm okej... nu blir ja fan rädd... tänk om de anser ja räknat fel vad gör ja då??? Fängelse?? Ja hade bara 2 veckor semester också så beror på det också! Vad ska ja göra nu om ja tänkt fel å räknat fel... gjorde bara som min kollega sa åt mig å ändrade i efterhand på resorna för så hade hen gjort å fått de godkänt alla år hen jobbat

I Praktiken böter skrev jag ju..

Får lite panik asså... hur mkt böter ? Ska ja ringa å förklara för henne å fråga vad ja ska göra ?? Har jättepanik just nu
Ingen aning. Jag är ju inte en domstol hittade ett rättsfall som har 10 år på nacken, nån som klantst till det med belopp på dryga halvmillen. Han fick 40 dagsböter, det minsta man kan få är 30 så det var ganska lindrigt

Är det inte 1 timmes tidsvinst som krävs(enkel resväg?)

Yes
Om du har använt bil för resor till och från arbetet får du göra avdrag för utgifterna
  • om avståndet är minst fem kilometer och om du regelmässigt tjänar minst två timmar sammanlagt per dag för fram- och återresan, jämfört med att åka kollektivt
  • om det saknas kollektivtrafik och avståndet är minst två kilometer.

Ingen aning. Jag är ju inte en domstol hittade ett rättsfall som har 10 år på nacken, nån som klantst till det med belopp på dryga halvmillen. Han fick 40 dagsböter, det minsta man kan få är 30 så det var ganska lindrigt
Okej... ja mitt handlar om avdrag för resor 45 320 kr... innan ja la till resorna på annan ort låg ja på 35520 kr ....

Senast ändrad:
Såg inte att busseresetiden avsåg enkel resa

Dom kan vara sjukt noga.. läst en dom där dom engagerat sig och tagit in uppgifter på när någon viss järnvägsbom var nere eller ej.. det var avgörande för deklaranten att bommen skulle vara uppe för att karln skulle tjäna nog många minuter.. makalöst, måste ha retat någon på skatteverket

Det var bra mycket mer i avdrag än jag nånsin haft

Såg inte att busseresetiden avsåg enkel resa

Dom kan vara sjukt noga.. läst en dom där dom engagerat sig och tagit in uppgifter på när någon viss järnvägsbom var nere eller ej.. det var avgörande för deklaranten att bommen skulle vara uppe för att karln skulle tjäna nog många minuter.. makalöst, måste ha retat någon på skatteverket
Herregud! Får ringa imorgon förklara grunka tänkt osv. Å ta mitt straff om de anser att ja har fel... å aldrig mer göra om något liknande dumt som stt lyssna på en kollega

Det var bra mycket mer i avdrag än jag nånsin haft
Ja de är ca 9,8 mil per tillfälle x 5 dagar per vecka x 50 veckor då ja enbart hade semester 2 förra året. Jobbar obekväm arbetstid så kan va vilken tid på dygnet somhelst samt helger

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp