Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Diskussion Deklaration 2017!

Lycka till!
Vad tror ni kommer skattepengarna idag eller Torsdag eller Fredag?

Ringde henne nyss förklarade bara att det har å göra med utb också och därför ja ändrat. Hon sa att hon då förstår det ser bra ut och hör av sig om hon behöver mer underlag. Behövde inte redovisa för exakta adresser osv... håll tummarna för mig nu

Lycka till!
Vad tror ni kommer skattepengarna idag eller Torsdag eller Fredag?
Gissar i morgon.. jag har dock bara ungefär 200 kr att få ut.. hade kvarskatt på nästan 70k och betalade väl in lite för mycket

Ringde henne nyss förklarade bara att det har å göra med utb också och därför ja ändrat. Hon sa att hon då förstår det ser bra ut och hör av sig om hon behöver mer underlag. Behövde inte redovisa för exakta adresser osv... håll tummarna för mig nu

Du kan nog andas ut

Åååh hoppas verkligen du har rätt men vågar inte innan beslutet ligger i kivra!!! Tack snälla snälla snälla!!!!

Sa bara att de va utb också Å vilken ort ja bor på å orten utb va samt att de va på flera olika ställen där varje gång så därför ja snittade på 12 mil varje tillfälle och att ja bara hade 2 veckor semester. Ååååh va ja önskar att de löser sig

Senast ändrad:
Å där ringde hon igen vill ha skriftligt avtal från arbetsgivare varför jag åkt bil, dem gav bara ut bussbiljett då de är billigast å då va ja tvungen å åka till jobbet för detta... oavsett så orkar ja inte krångla så struntar nog i detta

Det nekades då ja själv valt att köra bil när arbetsgivaren kan erbjuda buss trots att de bli 8 mil omväg för mig... Jaja bara gilla läget å så vet ja till nästa år :)

Någon som fått sin inkomst uppdaterad ännu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp