Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Direktbetalning till Swedbank har dom knappast iaf. Verkar segt. Får väl knappast pengar idag. Dom har säkert redan slut på kapital...

jag har fått beviljat 5000 och de lovade att pengarna ska vara på kontot i dag
jag hör av mig när dom går in
Jag har swedbank

Jag fick beviljat 4000 o de sa att pengarna skulle komma under dagen, har Nordea. Nu är det bara vänta o se....

Men snackades det inte om direktutbetalning till Nordea och Swedbank? Då ska man ju ha pengarna inom en kvart. Annars är det ju som på alla andra ställen.

Ringer de upp

Har de ringt upp er ? Är det e-leg för alla eller bara för nordeakunder? Får man ha anmärkningar? Tack om ngn vill berätta!

Någon som fått svar på ansökan ännu? Själv har jag nu väntat i över 1 timme och inget svar om det blev godkänt eller ej. Märkligt!

För mig stod det i slutet av ansökan att beloppet var godkänt och stod i kö för utbetalning

dinfinanss.se

hej jag sökte lån där idag dom drog ansökningskoden 17 gånger har ringt och mailat dom skulle betala tillbaka 17*ansökningsavgiften tillbaka få se annars var det skit 510kr och inte fått nån svar på själva låneansökan

Jag har också fått svar att det stod i kö för utbetalning och de svarade att de skulle komma i dag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp