Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Snabbt svar på mailen första gången och ber om uppgifter för omedelbar utbetalning men inget mer har jag hört nu :/ lustigt.

Ingen aning om det bara är swedbank men det finns tre olika sätt att legitimera sig, tror det var via e-leg nordeakonto leg eller något sånt samt att ringa upp dem

Nä, fick bara mejl när jag skrev o frågade om det var beviljat. Men de begärde inte in några extra uppgifter. De skrev bara att de skulle betala ut så fort de kunde. Men än har jag då inte sett nå pengar. Jag har Nordea

Nä, fick bara mejl när jag skrev o frågade om det var beviljat. Men de begärde inte in några extra uppgifter. De skrev bara att de skulle betala ut så fort de kunde. Men än har jag då inte sett nå pengar. Jag har Nordea

Har också Nordea :/ bara vänta o se verkar konstigt om dom mailar tillbaka så och sen inte betalar ut.

Fungerar perfekt dessa. Ansökte strax efter 21. Fick svar efter 10minuter och pengar på kontot vid 22. Har Swedbank och legitimerade mig med e-legitimation.

går ej att trycka på några anökningsknappar efter man fyllt i månadsinkomst och vad man har kvar att leva på?
är sajten redan överbelastad?
nån mer som råkat ut för detta?

Jag får inte ansökningskod tillbaka och inte heller något sms. Fan är det igen folk som luras på 30 kr?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp