Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

När sökte ni era lån ? Väntar fortfarande på svar

Jag sökte mitt runt 12 tiden idag, och fick allt bekräftat några timmar senare, 4 timmar senare ungefär för att vara exakt. Och då hade dem haft problem med sina rutiner eller nått, men dem skulle försöka få iväg pengarna idag. Och alla ni som sökt, ni har era pengar senast imorgon runt lunch tid. Detta fick jag precis bekräftat via ett mail. :)

Skickar dom faktura på mail eller hem i brevlådan?

Ansökte om lån på 5000:- igår med swedbank. Det satt på kontot efter 30 minuter så det är ingen bluff! E-leg!

Nej, säkert ingen bluff. Men slut på pengar däremot :)

Problem med ansökan

Är det bara jag som har problem med ansökan?
Först fyller jag i på vänster sida: Inkomst före skatt, del av boendekostn m.m.m.
men sen på höger sida så går det inte att fylla i där det står: "dina inkomster efter skatt" hyra m.m.m ... där det sen längre ner står: "kvar att leva på"..
Det står bara 0:- överallt och går liksom inte att ändra...
Hur gjorde ni?

Också beviljad men är det någon som fått pengar?Hör av er då snälla

Är det bara jag som har problem med ansökan?
Först fyller jag i på vänster sida: Inkomst före skatt, del av boendekostn m.m.m.
men sen på höger sida så går det inte att fylla i där det står: "dina inkomster efter skatt" hyra m.m.m ... där det sen längre ner står: "kvar att leva på"..
Det står bara 0:- överallt och går liksom inte att ändra...
Hur gjorde ni?

JAg bytte webläsare från internet explorer till mozilla firefox då funkade det.

Olle.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp