Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Jag mejlade dem o frågade när jag inte fått något svar. De svarade direkt att det stått på skärmen att jag blivit beviljad, men att de betalade ut eftersom o det tog lite tid. Känns ju lite konstigt att de är igång o svarar på mejl nu. Men som sagt, spännande o se om det kommer några pengar

Jag mejlade dem o frågade när jag inte fått något svar. De svarade direkt att det stått på skärmen att jag blivit beviljad, men att de betalade ut eftersom o det tog lite tid. Känns ju lite konstigt att de är igång o svarar på mejl nu. Men som sagt, spännande o se om det kommer några pengar

För mig stod det inget om att jag blivit beviljad på skärmen eller liknande bara att dom tagit emot ansökan. Verkar ju konstigt.
Jaja svårt att tro på att dom beviljar nu och betalar ut nu när det står att dom handlägger under öppetttiderna.

För mig stod det inget om att jag blivit beviljad på skärmen eller liknande bara att dom tagit emot ansökan. Verkar ju konstigt.
Jaja svårt att tro på att dom beviljar nu och betalar ut nu när det står att dom handlägger under öppetttiderna.

hmm mailade också nu, fick till svar att min ansökan fallit ur systemet men skulle maila uppgifter så skulle det utbetalas på en gång. Får se om det funkar.

smstillkontanter funkade bra, så jag har ansökt nu om 3000 kr. Får se om det blir beviljat. De har direktutbetalning till nordea och swedbank och går att använda e-leg. E-leg ville inte funka för mig i firefox så bytte webbläsare och behövde en ny ansökningskod -.- men funkade i google chrome iaf, vet inte om det var bara så för mig, men hoppas lånet blir beviljat.

Jag blev beviljad. De svarade efter 15 min, såg det inte förrän nu. De skrev att de har stor belastning och inte fick med alla info så får skicka viss info igen. Vet inte varför de har öppet nu, kan väl vara så för att de är nyöppnade? Och smstillkontanter var ingen bluff, bara väldigt dyrt, betala 200(mobilräkningen) och få 100 kr nåt sånt var det.

hmm mailade också nu, fick till svar att min ansökan fallit ur systemet men skulle maila uppgifter så skulle det utbetalas på en gång. Får se om det funkar.

funkade ju inte så bra nej, fortfarande inga pengar eller svar på mailen.

Skulle uppskatta om någon som varit med tidigare på forumet och inte är Gäst eller ny idag kan berätta om detta fungerar verkar som bara nya på forumet får pengar.

fungerar

Tyvärr är jag inne som gäst men är här och läser rätt ofta
Jag sökte vid 21:30 fick rätt fort ett mail om att jag var beviljad men att mitt kontonummer fallit bort ur ansökan så jag svarade och var nyss inne och då stog det att det var ubetalt och kollad på banken och det var det....)
Ser ingen vinst med att skriva och ljuga om detta legitimerade mig med e-leg och har swedbank/Birgitta

Ja det vore ju bättre de skrev att man inte blivit beviljad, när de iaf inte betalar ut nå pengar. Slipper man sitta o vänta på dem.

Är det bara Swedbank de har direktutbetalning till?

Har fått mail precis om beviljat 5000:- dock så samma fel med kontonumret. Får se om det kommer in några pengar :) Återkommer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp