Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag har inte haft några problem.Verkar väldigt insatt detta Kassa Kon
Har du beställt och prövat eftersom du verkar ha en klar uppfattning.
Jag tror helt ärligt talat att det handlar om att KassaKon försöker stoppa något som inte är lagligt (rätta mig gärna om jag har fel @KassaKon ).
Dvs det är inte lagligt att sälja den typen av medicin utan recept eller att man är auktoriserad genom Läkemedelsverket.
Bara att läsa här: Förfalskade bantningsmedel kan vara livsfarliga och Fejk-Ozempic lurar kunder – expert varnar

Och det som sker just nu är att man börjar komma med påståenden om att det är riskfritt, att det är äkta vara man köper osv. Inte så himla bra. Lägg till att du kan få allvarliga biverkingar om du tar det utan översikt från läkare och då pratar jag inte bara om biverkningar som en i sin helhet frisk person kan få. Utan om biverkningar man kan få om man har underliggande sjukdomar.

Innan jag skulle ta råd om läkemedel härifrån...

Fördelen med att få recept utskriven från en läkare på vårdcentralen är att får även en annan uppföljning så som dietist och sjukgymnast.
Förutom att du får "riktiga" mediciner utskrivna utan risk för billiga kopior/förfalskningar.
De har också koll på eventuella kontraindikationer med andra mediciner och biverkningar.
Kostar mera förstås men varför chansa med hälsan ?...

Skulle absolut råda att ta hjälp av läkare. Vc verkar inte pepp på att skriva ut recept men finns andra tjänster som Dr.vikt etc.

Att hämta ut medicin från apoteket känns som en bra försäkring mot att få vaddenuänär hemskickat.

Så kommer de igen, vårkänslorna och tanken på att träna infaller sig.

Funderar på om jag ska börja träna inför vätternrundan eller halvvättern?
3 månader kvar.
Noll grundtränad just nu.

Hur svårt kan de vara.
Halvvättern har jag gjort förut några ggr, men då vart lite mer uppvärmd. Våren ser dock ut att bli tidig i år.

Undrar om jag ska försöka få in 100 mil i benen på ca 100 dagar.. borde gå. Borde!

Jag tror helt ärligt talat att det handlar om att KassaKon försöker stoppa något som inte är lagligt (rätta mig gärna om jag har fel @KassaKon ).
Dvs det är inte lagligt att sälja den typen av medicin utan recept eller att man är auktoriserad genom Läkemedelsverket.
Bara att läsa här: Förfalskade bantningsmedel kan vara livsfarliga och Fejk-Ozempic lurar kunder – expert varnar

Och det som sker just nu är att man börjar komma med påståenden om att det är riskfritt, att det är äkta vara man köper osv. Inte så himla bra. Lägg till att du kan få allvarliga biverkingar om du tar det utan översikt från läkare och då pratar jag inte bara om biverkningar som en i sin helhet frisk person kan få. Utan om biverkningar man kan få om man har underliggande sjukdomar.
Exakt så!
Det är lika illa att köpa från dessa ställen som att köpa narkotika från kriminella nätverk. Tycker inte att denna sida ska uppmuntra till olagligheter som dessutom kan vara farligt.

Jag har inte haft några problem.Verkar väldigt insatt detta Kassa Kon
Har du beställt och prövat eftersom du verkar ha en klar uppfattning.
Nej, jag har inte och kommer aldrig befatta mig med handel av olagliga läkemedel, som dessutom kan vara förfalskningar.

Jag har diabetes och är överviktig, men min läkare och diabetessjuksköterska vill först att jag ska använda första linjens terapi, dvs kost, motion och metformin. Och jag håller med, även om det skulle vara lockande att ta genvägar via andra mediciner.

Självfallet skall det inte rekommenderas att köpa receptbelagda mediciner utan recept från läkare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp