Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kan också addera att jag inte tar några genvägar. Jag tränar 6 dagar i veckan och promenerar 8 kilometer om dagen. Det är ungefär 40-45 minuter träning per gång så inte något wow men tycker själv jag är ganska duktig och disciplinerad. Kör 90% kondition 10% styrka.

Dag ut och dag in.

Men jag vet fan inte om det är genetiskt eller att min kost är helt värdelös men ingenting händer på vågen.

Så jag känner verkligen att jag gör mitt yttersta och provat allt så får bli detta nu.
Kanske kolla din ämnesomsättning genom blodprov? Möjligen har du redan gjort det.

Kan jag fixa Excell utan att betala?

1740949671604.png

Det är väl en definitionsfråga :D

Det är på recept men jag har ju inte diabetes.

Har många nära vänner som jobbar som läkare. Fick det utskrivet.

Innan någon går i taket för att man snor diabetesmedicin så är det ingen bristvara längre, var inte restat på ett enda apotek i Malmö + kraftig övervikt är lika farligt som diabetes.
Det ingår ju väl inte i högkostnadsskyddet om det inte är för diabetes?

2020 betalade jag tillbaka lumify lånet! Har varken loggat in, ansökt eller ens tänkt tanken på att ha med dem att göra igen.
Det har nästan gått 5 år alltså och idag får jag sms fr dem som inleds med ”Goda Nyheter, vi sänker våra priser……” läste inte ens hela, raderade direkt!!!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp