- Meddelanden
- 78
- Mottagna reaktioner
- 36
- Poäng
- 136
....
Kanske kolla din ämnesomsättning genom blodprov? Möjligen har du redan gjort det.Kan också addera att jag inte tar några genvägar. Jag tränar 6 dagar i veckan och promenerar 8 kilometer om dagen. Det är ungefär 40-45 minuter träning per gång så inte något wow men tycker själv jag är ganska duktig och disciplinerad. Kör 90% kondition 10% styrka.
Dag ut och dag in.
Men jag vet fan inte om det är genetiskt eller att min kost är helt värdelös men ingenting händer på vågen.
Så jag känner verkligen att jag gör mitt yttersta och provat allt så får bli detta nu.
Kör open office eller google kalkylark. Dessutom är det ju inte snordyrt att betala för Office 365
Ska du inte börja med 0,25?Från och med idag har jag det. Tog en dos nyss. 0.5 mg.
Är det lagom?

Det ingår ju väl inte i högkostnadsskyddet om det inte är för diabetes?Det är väl en definitionsfråga
Det är på recept men jag har ju inte diabetes.
Har många nära vänner som jobbar som läkare. Fick det utskrivet.
Innan någon går i taket för att man snor diabetesmedicin så är det ingen bristvara längre, var inte restat på ett enda apotek i Malmö + kraftig övervikt är lika farligt som diabetes.
StämmerDet ingår ju väl inte i högkostnadsskyddet om det inte är för diabetes?
”Ju väl inte” fantastiskt meningsbyggnad från min sida därStämmer