Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

2020 betalade jag tillbaka lumify lånet! Har varken loggat in, ansökt eller ens tänkt tanken på att ha med dem att göra igen.
Det har nästan gått 5 år alltså och idag får jag sms fr dem som inleds med ”Goda Nyheter, vi sänker våra priser……” läste inte ens hela, raderade direkt!!!!!
Lite samma här, fick SMS från ett låneföretag häromdagen, började med "Som skötsam kund hos ***". Tjena tänkte jag, dom ingår i min skuldsanering...förvisso sköter jag ju skuldsaneringen om det är så dom tänkte :facejoy:.

Lite samma här, fick SMS från ett låneföretag häromdagen, började med "Som skötsam kund hos ***". Tjena tänkte jag, dom ingår i min skuldsanering...förvisso sköter jag ju skuldsaneringen om det är så dom tänkte :facejoy:.
Kul att de tycker man är skötsam trots alla en miljon gångerna de ringt, sms:at och mejlat om att man är sen med betalning :facejoy:

Kul att de tycker man är skötsam trots alla en miljon gångerna de ringt, sms:at och mejlat om att man är sen med betalning :facejoy:
Ungefär så, och att den skötsamma skulden ingår i en skuldsanering och inan dess låg hos inkasso. Jag tycker väl inte själv att jag varit så skötsam precis, tyvärr ;)

Ungefär så, och att den skötsamma skulden ingår i en skuldsanering och inan dess låg hos inkasso. Jag tycker väl inte själv att jag varit så skötsam precis, tyvärr ;)
Jag får oxå såna sms/mail från flera såna lånebolag. Jag är ju sååå skötsam! Sen att skulderna jag haft till dom har sanerats bort verkar ju inte göra nått...

Jag får oxå såna sms/mail från flera såna lånebolag. Jag är ju sååå skötsam! Sen att skulderna jag haft till dom har sanerats bort verkar ju inte göra nått...
Ett tydligt tecken på hur seriösa dessa företag är...

Brixo är fan värst med det.

Vad i helvete är detta för ockerpriser??
Betalar 299 alltid kolla nu....
Kan jag byta internet om jag bor i ett Tele2 hus? Detta är ju ett jävla rån.

1741118652308.png

Vad i helvete är detta för ockerpriser??
Betalar 299 alltid kolla nu....
Kan jag byta internet om jag bor i ett Tele2 hus? Detta är ju ett jävla rån.

Visa bilaga 4803
Jag har för mig att när jag tecknade abonnemanget för ett år sedan att det stod att efter ett år höjs det till 599.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp