Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Verkar bytt till namn till Semagglutid butiken.Verkar vara samma förutom att det inte går att swicha längre
Ej att rekommendera! Kan vara förfalskningar med ingen aktiv substans/ fel aktiv substans/ fel mängd aktiv substans/ farliga mängder föroreningar etc!

Köper direkt från fabriken Novo Nordisk.Skulle du inte få Ocempic du beställt bara att kontakta dom.Svarar samma dag .Har aldrig haft ngt problem.Första beställningar jag gjorde kunde man swicha beställer du nu kort.Ozempicen 100% säker och tror man som Kassa Kon att det är skit bara att inte beställa.Gör en beställning och pröva om det funkar

Köper Ozempic genom Ozempic butiken.Kanon typ 2dgr och sedan brevlådan Ingen läkare kontakt dylikt.82 kg från start och nu 67 kg .6 månader.Stora nedgången vikt sker när dosen blir 1.0.Frugan började på 64kg och nu 47kg.Godis suget borta och orkar bara 1/2 pizza .Pris 2500kr 10ml.Matkostnad hälften jmf förut.Kämpa på mina vänner
Hur länge räcker 10 ml ?

1740862170484.png
Nån som kan förklara? :) Min skuldsanering är nu över och ville se att allt är borta. Men score 0? :D

Visa bilaga 4789
Nån som kan förklara? :) Min skuldsanering är nu över och ville se att allt är borta. Men score 0? :D
Uppdateras säkert måndag! Kan vara appen som inte är i realtid med. Det där är inte vanliga "Min UC"

Jag har för mig att Creditsafe uppdaterar söndagar, så kolla där imorgon om inget syns ännu. (Man får hela sin upplysning gratis hur många gånger man vill)
Tryck röda knappen "Min Kreditupplysning Online"

https://www.creditsafe.com/se/sv/kontakt/vanliga-fragor.html

Hur länge räcker 10 ml ?
Rek är att börja med 0.25 första 4 veckorna därefter 4 veckor 0.5 sedan 1.0.Räcker 10ml 15 veckor.Som sagt riktiga nedgången startade vid 1.0 ml räcker 10 veckor..Har ni problem med vikten bara beställa .Ni kommer bli chockade av resultatet.Ozempic receptfritt.Beställ nu har ni grejerna Tis/ons.Enda problemet är efter typ 20 veckor.Fläsket borta på magen beställa tunnare spruta.

Rek är att börja med 0.25 första 4 veckorna därefter 4 veckor 0.5 sedan 1.0.Räcker 10ml 15 veckor.Som sagt riktiga nedgången startade vid 1.0 ml räcker 10 veckor..Har ni problem med vikten bara beställa .Ni kommer bli chockade av resultatet.Ozempic receptfritt.Beställ nu har ni grejerna Tis/ons.Enda problemet är efter typ 20 veckor.Fläsket borta på magen beställa tunnare spruta.
Beställ inte!

Jag har inte haft några problem.Verkar väldigt insatt detta Kassa Kon
Har du beställt och prövat eftersom du verkar ha en klar uppfattning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp