Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Alltså jag blir väldigt stressad och irriterad av allt plingande i mobilen stup i kvarten och alla mejl som skickas om Black Friday, känns som att det är mkt mer i år än ngn annan gång tidigare.
Håller med, men blir glad att jag blir påmind att avsluta prenumerationen på deras nyhetsbrev. Så har blivit en liten notis till mig att ta bort mig därifrån! :)

Håller med, men blir glad att jag blir påmind att avsluta prenumerationen på deras nyhetsbrev. Så har blivit en liten notis till mig att ta bort mig därifrån! :)
Kan man avsluta en prenumeration på Black Friday? Sign me in!

Smart, det ska jag också göra! Men fortf känns det som att det i år är riktigt hysteriskt!

Smart, det ska jag också göra! Men fortf känns det som att det i år är riktigt hysteriskt!
Ja på nå vis. Men nästa nånstans att folk ändå handlat betydligt mindre detta år än innan. Vilket också är positivt :D

Ja på nå vis. Men nästa nånstans att folk ändå handlat betydligt mindre detta år än innan. Vilket också är positivt :D
Hoppas det! Annars höjs räntan igen och det vill vi inte

Jag får en känsla av att du fattar.
Är bara så evinnerligt trött på all skit som importeras hit för att lura till överkonsumtion.
Alla helgons helg är numera ett spektakel.
Korvkiosken håller på att dö ut som fenomen.
Kan antagligen ge många exempel till, men jag får en känsla av att du fattar.

Kan man avsluta en prenumeration på Black Friday? Sign me in!
Håller på att få ett sammanbrott över alla reklam sms. Värst är nåt ställe jag handlat på. En gång. För 2 år sedan. Tiotalet sms under veckan. 3 igår. 3 idag..

Är bara så evinnerligt trött på all skit som importeras hit för att lura till överkonsumtion.
Alla helgons helg är numera ett spektakel.
Korvkiosken håller på att dö ut som fenomen.
Kan antagligen ge många exempel till, men jag får en känsla av att du fattar.
Finns några bra korvkiosker runt omkring här men tråkigt att de håller på att dö hos dig.
För övrigt tycker jag det är dubbelmoral när företag bombar en med black Friday "erbjudanden" (som inte ens är bra) men samtidigt påstår de att de tar ansvar för klimatet. Morr. Hoppas du fattar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp