Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det måste vara samma man som jag såg på nyheterna. Han har det riktigt tufft men ändå gjorde sig inte till ett offer.
För låg pension förmodligen och när skuldsaneringen är klar kommer det inte vara annorlunda bortsett från att han är skuldfri.

För låg pension förmodligen och när skuldsaneringen är klar kommer det inte vara annorlunda bortsett från att han är skuldfri.
Men det stod att han levde på existensminimum. Det ska räcka till en skälig levnadsnivå. Men det tror jag inte alltid det gör faktiskt, inte i dagens läge iaf.

Nej men jag förträngde på riktigt att det ska skattas! Så det var bra att du sa det. Det hade varit mindre roligt annars sen :)
Ok, trodde det var ironiskt och en liten dumförklaring mot mig för att jag inte skulle förstå att folk visste att det dras skatt :p

Det förstår jag, men var som sagt ett förtydligande mot att det blir engångsskatt på utbetalda semesterdagar.

Ok, trodde det var ironiskt och en liten dumförklaring mot mig för att jag inte skulle förstå att folk visste att det dras skatt :p

Det förstår jag, men var som sagt ett förtydligande mot att det blir engångsskatt på utbetalda semesterdagar.
Ja jag förstod att du tog det så så därför ville jag förtydliga att det inte var en "dumförklaring" eller det var det väl men mot mig själv :facejoy:
Borde sätta upp en lapp ovanför huvudkudden "Allt ska skattas" :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp