Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tack, det ska jag. Det kan inte vara lagligt att dom drar pengar och sen säger att inga pengar fanns. Har lönespecen och allt som bevisar.
Nej, det torde inte vara lagligt.
Att lyckas bevisa att någon skulle ha gjort det uppsåtligen lär vara svårare.
Kontakta din arbetsgivare innan du gör något annat.

Nej, det torde inte vara lagligt.
Att lyckas bevisa att någon skulle ha gjort det uppsåtligen lär vara svårare.
Kontakta din arbetsgivare innan du gör något annat.
Ja, men då bör dom ju också omgående betala in pengarna till KFM när jag får tag i dom, förhoppningsvis imorgon. Idag var det bara nån på lön som ingenting kunde om utmätningar. Fantastiskt.

Ja, men då bör dom ju också omgående betala in pengarna till KFM när jag får tag i dom, förhoppningsvis imorgon. Idag var det bara nån på lön som ingenting kunde om utmätningar. Fantastiskt.
Lycka till, du har rätten på din sida, bör lösa sig om du bara har lite tålamod.

Nu är det bara drygt en månad kvar innan sista chansen att betala sin sista tv licens försvinner..

Vilken jävla höjning på CSN-räntan. Dubblerad. Visserligen ifrån en låg nivå men ändå.

Vilken jävla höjning på CSN-räntan. Dubblerad. Visserligen ifrån en låg nivå men ändå.
Och som extra bonus

"I år började myndigheten för första gången även ta ett påslag på räntan med 0,45 procent för att täcka de studielån som inte betalas tillbaka, vilket de uppger är 5 procent av alla låntagare"

P1 Kaliber har släppt ett program om den KFM-anställde som skickade falska sms om skuldsanering tidigare i år. Nån som lyssnat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp