Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag har inte läst så mycket på avancerad nivå, men det jag läste på grundnivå vill jag minnas att det allra mesta gick på halvfart?

Jag ska ev plugga 50 % och jobba heltid samtidigt. Vill gärna bli god man när min sanering är över och tänkte läsa juridik en termin för att få lite kött på benen.

Jag ska ev plugga 50 % och jobba heltid samtidigt. Vill gärna bli god man när min sanering är över och tänkte läsa juridik en termin för att få lite kött på benen.
Tror det behövs fler folk som är goda män och har erfarenhet av att både varit i vår situation och sen lyckats ta sig ur.
Det låter som en fantastisk idé där du kommer ha bra möjlighet att hjälp människor.

Tror det behövs fler folk som är goda män och har erfarenhet av att både varit i vår situation och sen lyckats ta sig ur.
Det låter som en fantastisk idé där du kommer ha bra möjlighet att hjälp människor.
Framförallt kan det behövas sådana som kan lite ekonomi och juridik.. en del är så hopplös usla och gör mest en massa oreda.

Jag känner att denna erfarenhet och kunskap jag skaffat mig i denna tråkiga situationen jag hamnat i ska användas i ett bra syfte.

När ska pöbeln ge sig på den där yrkestiteln? Man... jag menar, en, får ju inte säga damfotboll eller gärningsman längre. Patriarkalt tänk att endast män skulle kunna vara goda.

Jag föreslår god homo sapiens.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp