- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Jag har inte läst så mycket på avancerad nivå, men det jag läste på grundnivå vill jag minnas att det allra mesta gick på halvfart?
Om du väljer kurser ja, men ska du läsa program så är ju programmen oftast då på helfart och man läser flera kurser samtidigt.Jag har inte läst så mycket på avancerad nivå, men det jag läste på grundnivå vill jag minnas att det allra mesta gick på halvfart?
Gå ner i tid på jobbet?Jobba heltid och plugga heltid känns inte så attraktivt om man inte vill bränna ut sig.
Tror det behövs fler folk som är goda män och har erfarenhet av att både varit i vår situation och sen lyckats ta sig ur.Jag ska ev plugga 50 % och jobba heltid samtidigt. Vill gärna bli god man när min sanering är över och tänkte läsa juridik en termin för att få lite kött på benen.
Framförallt kan det behövas sådana som kan lite ekonomi och juridik.. en del är så hopplös usla och gör mest en massa oreda.Tror det behövs fler folk som är goda män och har erfarenhet av att både varit i vår situation och sen lyckats ta sig ur.
Det låter som en fantastisk idé där du kommer ha bra möjlighet att hjälp människor.
Inte en så tacksam uppgift om huvudmannen medvetet förstör för sig själv.Framförallt kan det behövas sådana som kan lite ekonomi och juridik.. en del är så hopplös usla och gör mest en massa oreda.
Jag känner att denna erfarenhet och kunskap jag skaffat mig i denna tråkiga situationen jag hamnat i ska användas i ett bra syfte.Tror det behövs fler folk som är goda män och har erfarenhet av att både varit i vår situation och sen lyckats ta sig ur.
Det låter som en fantastisk idé där du kommer ha bra möjlighet att hjälp människor.
När ska pöbeln ge sig på den där yrkestiteln? Man... jag menar, en, får ju inte säga damfotboll eller gärningsman längre. Patriarkalt tänk att endast män skulle kunna vara goda.Tror det behövs fler folk som är goda män och har erfarenhet av att både varit i vår situation och sen lyckats ta sig ur.
Som jag skrev tidigare så låter det som jag skulle bli nekad eller lågt bidrag så hade inte kunnat leva på det.Gå ner i tid på jobbet?