Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det beror lite på hur mycket du har i lön och hur mycket du går ner i tjänst det ja.
Har du för hög lön så reduceras studiestödet därefter.
Ja det känns sådär. Får lägga det på sidan och förlita mig på erfarenhet istället.

Tänker mest, jag lär inte vara ensam att ha högre lön än deras ganska låga fribelopp.

Ja det känns sådär. Får lägga det på sidan och förlita mig på erfarenhet istället.

Tänker mest, jag lär inte vara ensam att ha högre lön än deras ganska låga fribelopp.
Nej det är många det, tanken är väl att de som har så pass hög inkomst kan plugga utan statens stöd

Skit i CSN, jobba och plugga parallellt.
Insåg redan första månaden att det var lika bra att säga upp CSN och betala tillbaka de ynka kronor jag redan fått utbetalt. Tror det kostade mig mindre än en billig kaffe i ränta.

Borta bra med hemma bäst! Så sant som det är sagt :)

Härligt att komma tillbaka på jobbet och se att man tydligen får åka runt och avhysa mer eller mindre hela veckan...

Kan tänka mig att det kan vara lite negativ stämning, och dra ut på tiden…?

Jag var lite missnöjd eftersom en del redan borde vara gjorda, men det var någon som i alla fall hade planerat ut så det fanns rimligt med tid att hinna med alla..

Skit i CSN, jobba och plugga parallellt.
Insåg redan första månaden att det var lika bra att säga upp CSN och betala tillbaka de ynka kronor jag redan fått utbetalt. Tror det kostade mig mindre än en billig kaffe i ränta.
Jobba heltid och plugga heltid känns inte så attraktivt om man inte vill bränna ut sig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp