- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Programmet jag skickade in en sen anmälan till är 100%. Jag blir förmodligen inte antagen men massa frågor om man skulle söka nästa år.plugga på 50?
Programmet jag skickade in en sen anmälan till är 100%. Jag blir förmodligen inte antagen men massa frågor om man skulle söka nästa år.plugga på 50?
Kika om du kan läsa kurserna separat på lägre fart, då kan du tillgodoräkna det till en examen senare.Programmet jag skickade in en sen anmälan till är 100%. Jag blir förmodligen inte antagen men massa frågor om man skulle söka nästa år.
Nej det är de värsta... en del är fenomenalInte en så tacksam uppgift om huvudmannen medvetet förstör för sig själv.
Jo så kan det vara men man kan ju faktiskt ta in extra personal när det är semester, och tycker överlag att det varit så sen pandemin att det är mycket överallt och alla har mycket och inte någon har tid. Tycker det känns som arbetsmoralen försvunnit hos många man ringer till inte bara banker och att telefonköerna är långa, man har inte tid att svara.Jag saknar en del i analysen.
Det är telefonkö och lång tid att få handlagt och då beror det på bristande arbetsmoral?
Jag undrar hur du fått information om att dom inte jobbar på allt vad dom hinner och att det helt enkelt beror på att folk är på semester och att samtalen helt enkelt tar en stund?
Jo så kan det vara men man kan ju faktiskt ta in extra personal när det är semester, och tycker överlag att det varit så sen pandemin att det är mycket överallt och alla har mycket och inte någon har tid. Tycker det känns som arbetsmoralen försvunnit hos många man ringer till inte bara banker och att telefonköerna är långa, man har inte tid att svara.
Det är något jag känner av tycker jag. Men jag kan ju ha så fel så
Nej men man jag tycker det känns så när jag ringer till olika ställen överlag. Men ber om ursäkt om jag utryckte mig fel.Det kan ju vara så att det krävs en viss utbildningsinsats så det inte är aktuellt att ta in vikarier också.
Det var alltså egentligen ett tyckande kring orsaken till väntan och slutsatser därefter och inte så mycket fakta.
Alltså det är inte så konstigt att det blir så för dels har det varit pandemi precis som du säger vilket medfört otroliga utmaningar och sen precis som Lasseman är inne på så är det inte superlätt att ta in vikarier under semestern för krävs ofta en rejäl utbildning och är riktigt svårt att hitta bra personal som faktiskt vill lära sig jobbet med lite tempo..Nej men man jag tycker det känns så när jag ringer till olika ställen överlag. Men ber om ursäkt om jag utryckte mig fel.
Likadant här på forumet tycker jag inte heller man får svar eller tips på samma sätt längre tyvärr. Tycker detta med service och att informera blivit sämre på olika plan tyvärr en åsikt men man kanske inte får ha den här
Trodde man fick ha en åsikt här och tycker det känns så inte bara på Sevenday utan på andra ställen dit man ringer också efter pandemin.
Jo jag vet men tyvärr känns det också som vi tappat servicekänslan och att informera vid tekniskt fel osv. Och ge ut information korrekt där behöver nog halva befolkningen utbildning, men tyvärr tycker jag man tappat servicen mot kunden, för vi kan ju inte göra något åt att det blivit såhär och då kanske information vore det bästa att bli utbildad i, hur ger man bra information och service till kunder just nu ? Det är nog en utbildning vi många behöver gå. Tycker vi tappat detta under dessa år av pandemi och fortfarande ska man i ett serviceyrke ge service och servicekänslan har försvunnit helt i många yrken idag och detta att hjälpa varandra också tyvärr så tycker jag det. Jag känner så när jag ringer till många ställen att man är less på frågor. Men kanske bara jag som tycker såAlltså det är inte så konstigt att det blir så för dels har det varit pandemi precis som du säger vilket medfört otroliga utmaningar och sen precis som Lasseman är inne på så är det inte superlätt att ta in vikarier under semestern för krävs ofta en rejäl utbildning och är riktigt svårt att hitta bra personal som faktiskt vill lära sig jobbet med lite tempo..
Nä jag håller med dig och märker samma sak på jobbet men tyvärr är det inte så lätt. Folk är stressade för dom får jobba för 2 personer för när vi väl ta in nya så håller dom inte måttet och självklart så utbildas alla i service och information men ibland är det så illa att det är 300 pers i kö och 200 mejl som ska svaras på och dessutom ska man uppdatera hemsidan med info om tekniskt problem. Är inte så konstigt att det blir som de blir tyvärrJo jag vet men tyvärr känns det också som vi tappat servicekänslan och att informera vid tekniskt fel osv. Och ge ut information korrekt där behöver nog halva befolkningen utbildning, men tyvärr tycker jag man tappat servicen mot kunden, för vi kan ju inte göra något åt att det blivit såhär och då kanske information vore det bästa att bli utbildad i, hur ger man bra information och service till kunder just nu ? Det är nog en utbildning vi många behöver gå. Tycker vi tappat detta under dessa år av pandemi och fortfarande ska man i ett serviceyrke ge service och servicekänslan har försvunnit helt i många yrken idag och detta att hjälpa varandra också tyvärr så tycker jag det. Jag känner så när jag ringer till många ställen att man är less på frågor. Men kanske bara jag som tycker så
Nä det är väl så men tycker ändå att man kan vara lite trevlig mot andra i telefon, och vi kan nog inte skylla på pandemin länge till utan vi behöver hjälpas åt mer, detta med att hjälpa varandra. Det är inte så konstigt, sen finns det många ungdomar som säkert skulle kunna hjälpa till att sommarjobba på alla dessa kundtjänster och då kanske avlasta personalen. Och om de nya man anställer inte håller måttet undrar man varför ? Tycker hela ansvarskänslan i samhället försvunnit. Jag har själv jobbat väldigt mycket men servicen till kunderna är jag alltid noga med. Det är dem företagen lever på. Detta är min åsikt i alla fall.Nä jag håller med dig och märker samma sak på jobbet men tyvärr är det inte så lätt. Folk är stressade för dom får jobba för 2 personer för när vi väl ta in nya så håller dom inte måttet och självklart så utbildas alla i service och information men ibland är det så illa att det är 300 pers i kö och 200 mejl som ska svaras på och dessutom ska man uppdatera hemsidan med info om tekniskt problem. Är inte så konstigt att det blir som de blir tyvärr