- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Är du barmhärtig och betalar kravet? Det hade verkligen skänkt stor glädjeNej flera mil fel, men vi har liknande namn

Är du barmhärtig och betalar kravet? Det hade verkligen skänkt stor glädjeNej flera mil fel, men vi har liknande namn

Tror inte personen bryr sig faktisktÄr du barmhärtig och betalar kravet? Det hade verkligen skänkt stor glädje![]()

Alltid bättre att jämföraFick ett sms ifrån Santander idag:
”Hej!
Vi hoppas kunna få kontakt med dig då vi har ett erbjudande som kan gynna dig. Hör av dig vid tillfälle….. ”
Har ett lån där. Men finns det någon som helst fördel att utöka lån? Ringde och då var det bara en försäljare jag fick prata med som babbla på om att ”vi vill koll läget med dig som kund och se över om ni har några andra lån att samla”.
Låter ju bra när de säger erbjudande. Som typ en liten höjning utan UC eller nåt. Men antar att det är bättre att vänta tills bättre uc betyg och söka via lendo för att samla?
Upp till 20 000 så har man sluppit UC. Vet inte om det är så nuFick ett sms ifrån Santander idag:
”Hej!
Vi hoppas kunna få kontakt med dig då vi har ett erbjudande som kan gynna dig. Hör av dig vid tillfälle….. ”
Har ett lån där. Men finns det någon som helst fördel att utöka lån? Ringde och då var det bara en försäljare jag fick prata med som babbla på om att ”vi vill koll läget med dig som kund och se över om ni har några andra lån att samla”.
Låter ju bra när de säger erbjudande. Som typ en liten höjning utan UC eller nåt. Men antar att det är bättre att vänta tills bättre uc betyg och söka via lendo för att samla?
Okej tack. Tänker det också. Får se hur jag gör. Ska försöka vänta tills juli eller så när de flesta upplysningarna försvinner. Men man blir sugen att ta något för att släcka redan nu så har man lite bättre ekonomi till sommaren.Alltid bättre att jämföra
Lägger mellan 6-8000 per månad just nu, lagar mkt mat från grunden.. älskar mat och matlagning. Rimligt vet jag ej vad jag anser för summa då, beror väl på ens förutsättningar och om man äter mat ute eller bara köper halvfabrikatHur mycket lägger ni på mat varje månad som är en person och två barn? Vad tycker ni är rimligt?
2 vuxna, 2 barn (1 bebis… och stora barnet kostar ju inte många kronor per månad) men sambon äter ute varje dag till lunch men det är inte medräknat i min matbudget.