- Meddelanden
- 31 420
- Mottagna reaktioner
- 16 474
- Poäng
- 11 677
Upp till 20 000 så har man sluppit UC. Vet inte om det är så nu
Ingen har nämnt något sånt här på länge så det är nog slut
Upp till 20 000 så har man sluppit UC. Vet inte om det är så nu
Vi köper med väldigt mycket karréHaha underbart! Ja jag går direkt på kött/kyckling och kollar vad det finns för godsaker där! Deras fläskkarré är faktiskt väldigt bra och för att inte tala om salciccianSen är det nästan alltid svinnpris på färs, stapelvara i frysen
![]()
senast igår faktiskt 1,4kg fina skivor kostade 61 kr 
Det är det nog då, va längesen vi ansökte om detIngen har nämnt något sånt här på länge så det är nog slut
Kap! Gillar du kebab?Vi köper med väldigt mycket karrésenast igår faktiskt 1,4kg fina skivor kostade 61 kr
![]()
Det gör jag absolutKap! Gillar du kebab?

Japp så är detOooo är det sant?? Vilken info! Jag tänkte på det när jag köpte en yoghurt att den inte skulle gå ut förens om 5 dagar, de va en konstig svinnproduktMen då vet jag och det är ju guld!
Har jobbat på lidl, haha så jag vet

OM du vill laga något riktigt gott:Det gör jag absolut![]()
Det ska absolut testasOM du vill laga något riktigt gott:
Grilla karrén, sen strimlar du upp den tunt och steker på i panna med massa kebabkrydda (kockens) så gott! Alla som jag bjudit detta på ÄLSKAR den kebaben.
Sen gör du denna sås till
![]()
Hemlagad Kebab och tröttmössa - Matplatsen.net - Victoria Riis
God morgon! Hua, en sömnlös natt bakom mig. Sover sååå illa när Mickewww.matplatsen.net

A den är grym!! Har du testat deras gyros?Jag har börjat köpa ”schyst käk” kebab, men göra egen kan vara kul att testa