- Meddelanden
- 2 311
- Mottagna reaktioner
- 1 850
- Poäng
- 1 247
Det här är något som kan hända väldigt långt fram i tiden men risken är nog ungefär lika stor att vi får ett Islamistisk parti i regeringen.
Utländsk bakgrund i alla kommuner 2050
Uppdatering! På begäran har jag gjort en utskriftsvänlig pdf. Finns att ladda ned här Massinvandring till Sverige? Många förnekar det, och vissa menar till och med att man inte ska använda ordet &#…
Det här var siffror som gällde FÖRE 2015 (då andelen med utrikes bakgrund ökade med ytterligare några procent).
Alla stora kommuner kommer att ha en majoritet med utrikes bakgrund inom 30 år.
Möjligheten för ett nationalistiskt parti att vinna med demokratiska medel är lika med noll.
OBS! Jag röstar inte i svenska val så det här är inget politiskt inlägg. Jag bara redogör för hur verkligheten ser ut. Sverige är och kommer att förbli mångkulturellt, det bästa man kan göra är att gilla läget och anpassa sig.
. Betalat hiskliga summor varje månad under flera år på mina skulder, typ hela lönen har gått åt skulder. Pusslat med avbetalningsfria månader, förhandlat, mm. Det tar på psyket! Arg och besviken blir man när man tänker tillbaka på alla pengar man gjort av med på spel och räntor… tänk vad kul man kunde ha för pengarna, eller investerat!