Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kan hyras på Youtube.

Gift dig inte i Nacka bara, för då kan du får Mona Sahlin som vigselförrättare!

Kanske löst sig nu, annars kan väl hennes arvode för vigseln utmätas för skatteskulder om jag minns aftonbladet rätt.
Cirkulärt samhälle

Nån som tecknat kort på Nordic Wellness (autogiro) det senaste? Tar dom kreditupplysning?

Jag har också nordic Welness. Togs ingen upplysning.

Kikade på KFM’s auktioner nyss. Bara jag som blir lite sorgsen när man ser spelkonsoler/barngrejer som auktioneras ut? Fattar att vuxna har Nintendo också men ändå…

Kikade på KFM’s auktioner nyss. Bara jag som blir lite sorgsen när man ser spelkonsoler/barngrejer som auktioneras ut? Fattar att vuxna har Nintendo också men ändå…

Lite tråkigt oavsett vad det är för saker som säljs.
Det har sålts barnvagnar också

Just sånt tycker jag inte borde utmätas. Alltså barnkläder, barnvagnar. Saker som uppenbarligen inte används utav dom vuxna som har försatt sig i situationen.

Just sånt tycker jag inte borde utmätas. Alltså barnkläder, barnvagnar. Saker som uppenbarligen inte används utav dom vuxna som har försatt sig i situationen.
Det är oftast i samband med avhysning eller dödsbo eller att personerna bara har stuckit från lägenheten. Inte ens KFM tar nog barnkläder med sig från en vanlig förrättning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp